Avatar billede sif4ever Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Statistik-program til fodbold

Er der nogen der ved hvor man finder et statistik program til fodbold, f.eks. hvor man kan se klubben topscorer, flest spillet kampe, og statistik over hver spiller...

MVH
Jesper
Avatar billede vels Nybegynder
09. oktober 2001 - 15:09 #1
Tror ikke du finder en færdig løsning... Men det er ikke så svært at klappe noget sammen.

Det handler vel bare om at oprette en mysql database hvor man smider alle resultater i. Det med at behandle data\'en i databasen burde heller ikke være svært... Det værste bliver nok at holde databasen up to date... (en stører job). (altså noget i stil med onside.dk....?)

Hvor meget kender du til php? For hvis du bare kan lidt så er det ikke så svært igen... start evt. med at se på artikler på webcafe.dk om php og mysql.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:08 #2
Nej, da må simpelthen være nogen, der kan finde en færdig løsning eller en næsten færdig løsning. Jeg har ikke så meget styr over PHP eller mysql, men jeg kan godt oprette tabeller og lave lidt PHP, men det jeg gerne vil have til min statistik-del på SIF4ever.dk er en admin-inferface, hvor der er rimelig simpelt er opdaterer.....

MVH
Jesper
Avatar billede casperb Nybegynder
13. oktober 2001 - 20:20 #3
davs..du kan finde en masse på www.onside.dk

enm fodbold side med mange resultater!
Avatar billede sif4ever Nybegynder
13. oktober 2001 - 20:26 #4
Jo ja, men det var nu ikke lige det, jeg var ude på. Da jeg har min egen fodbold-side vil jeg også gerne have min egen statistik program over Silkeborg-superliga spillere....
Avatar billede vels Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:48 #5
Ik fordi jeg vil være provokerne men kan vi se noget af det kode du ikke kan få til at virke…?

For ellers tror jeg nok du skal stille dit spørgsmål på: http://www.sharksforum.com/
Avatar billede vels Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:52 #6
sorry jeg ved ikke lige hvorfor de tegn kom før spm tegnet :( beklager.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:57 #7
Det kan godt være jeg skal prøve Sharksforum.com

Men har ikke startet på noget, da jeg tænkte at der måtte være nogle erfaringer med et lign. program her på eksperten.dk

Derfor har jeg valgt at spørge her før jeg bruger masser af timer på det. Der må simpelthen være nogen der har udvirklet sådan et statistik system til fobold på nettet før mig :-)

Derfor afventer jeg lige og ser hvad der sker, ellers må jeg jo betale mig fra det :-) Eller finde en anden løsning på problemmet.

MVH
Jesper
Avatar billede sif4ever Nybegynder
14. oktober 2001 - 00:58 #8
Derfor hæver jeg nu også satsen fra 60 point til 300 point for et script, link eller hvad en bruger kan give mig, så jeg kan komme videre med mit statistik script.....
Avatar billede vels Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:02 #9
Jeg har ferie i næste uge... forklar lige hvad det skal kan... har du evt. ICQ? Så vil jeg se om jeg måske kan bixe noget zusammen :)
Avatar billede sif4ever Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:03 #10
8576938 (ICQ)
Avatar billede sif4ever Nybegynder
08. november 2001 - 14:12 #11
Vels er igen med at lave sådan et program, når det er færdig får han pointene.

Avatar billede sif4ever Nybegynder
22. januar 2002 - 22:58 #12
Det skete aldrig rigtigt noget