Avatar billede juhl0 Nybegynder
08. oktober 2001 - 22:34 Der er 7 kommentarer

Colin McRae Rally 2

Hejsa! Jeg kan kun køre Colin McRae Rally 2 i 600*480*32? og ikke højere.....jeg har installeret directx8.... når jeg prøver at køre den højere op lukker den bare ned og går til win 200?
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 13:06 #1
prøv den her

http://www.codemasters.com/cmr2pc/patch/CMRPatch109.exe

The patch fixes graphical problems during Network Time Trial play and also during Network Replays. Also fixes black screen on startup on some Windows 95 systems.

After downloading patch (and unzipping if necessary), double cllick on the exe file. Follow the on-screen instructions to update the files in your Colin McRae Rally 2.0 PC installation.

måske har du heller ikke den nyeste grafik driver ... hvilket kort har du ?

og det er også en god ide at have den nyeste service pack sp2 til win2k
http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/servicepacks/sp2/sp2lang.asp
.. samt andre updates du ikke har fra windows update.
Avatar billede juhl0 Nybegynder
09. oktober 2001 - 15:11 #2
filen kan ikke downloades?? har du den liggende
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 16:20 #3
Avatar billede juhl0 Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:05 #4
det virker heller ikke....hver gang jeg prøver at køre det i en højere opløsning lukkerr den spillet? Er det fordi direct x 8a er for ny eller hvad?
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 17:07 #5
nej det er ikke pga dx8.0a .. har du alle updates til windows instaleret ?

hvilket grafikkort har du ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 17:09 #6
kan det ikke køre 800x600x16bit
32 bit er meget for mange systemer
Avatar billede juhl0 Nybegynder
10. oktober 2001 - 20:45 #7
chaintech!! geeforce 2 64 mb