Avatar billede kumpel Nybegynder
19. februar 2000 - 14:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Web/Mail server oprettelse

Måske er der blevet skrevet om netop disse spørgsmål mange gange, men jeg behøver en hjælpende hånd.

Inden for kort tid for jeg en fast linie fra World Online med fast IP nummer. Jeg har en NT 4.0 med IIS 4.0 som jeg gerne vil bruge som både WEB og Email server.

Min opgave er nu som følgende : Jeg skal have 2 domæner liggende på min NT server med mail server.
World Online skal køre DNS for mig

Kan nogen hjælpe mig med at få det op og køre nogenlunde fra start til slut.
Avatar billede asshole Nybegynder
19. februar 2000 - 16:55 #1
hvordan vil du batale?
Avatar billede hojben Novice
19. februar 2000 - 23:33 #2
Hvor bor du henne i landet?? vil gerne hjælpe...
Avatar billede kumpel Nybegynder
20. februar 2000 - 10:42 #3
Med hjælp mente jeg en lille guide til hvordan jeg gør, måske med en kort gennemgang over telefonen. Jeg tror at jeg har styr på det meste af det.
Avatar billede hojben Novice
21. februar 2000 - 08:26 #4
gør hvad???
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
24. februar 2000 - 15:45 #5
Jeg tror han mener HVORDAN MAN SÆTTER TO DOMÆNER OP PÅ EN IIS Server... Og jeg vil også gerne vide det.. :)
Avatar billede stivert.dk Nybegynder
26. februar 2000 - 19:43 #6
Kumpel, kig her er en god guide http://www.hanno.dk/divtips.htm

Avatar billede hojben Novice
26. februar 2000 - 22:54 #7
Oki.. Jeg skal nok få lavet screenshotsene og en god forklaring til det... Det er IKKE svært... Når du først er kommet ind i det ruller du bare derudaf...
Avatar billede kumpel Nybegynder
26. februar 2000 - 23:04 #8
Jeg takker og kigger lige siden igennem. Men det med screenshotsene lyder godt så dem glæder jeg mig til.
Avatar billede idasofie Nybegynder
09. marts 2000 - 11:37 #9
hej kumpel

kan du ikke kontakte mig på ida-sofie@skaaning.dk, da jeg har et par spørgsmål.

hilsen
Avatar billede hojben Novice
09. marts 2000 - 11:41 #10
I kan se shotsene på Http://www.danmarks-hoteller.dk/iis4