Avatar billede uf Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:11 Der er 4 kommentarer

Maskinen fryser efter nye ram.

Min computer fryser efter jeg har monteret flere ram,havde 2x64 pc100,ekstra monteret 128 pc133 ialt 256mb.
Pc133 er monteret i bank 1. Maskinen har fundet alle rammene.
Maskinen er en amd 500-k2.
Avatar billede stone Forsker
08. oktober 2001 - 11:26 #1
det er muligt at de nye ram ikke kan med de gamle,
prøv kun at monterer de nye ram.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:56 #2
prøv at kigge din manual til bundkortet, det er ikke sikkert det kan køre med pc133ram eller også er hastigheden i ns måske for forskellig på rammene. Prøv at læse hvad der står på dem.
Avatar billede jz Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:18 #3
Jeg oplever det samme - men den har fungeret fint i et stykke tid...  men så pludselig begynder det at ske efter en formatering?!
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
09. oktober 2001 - 15:51 #4
jz: er du sikker på den formattering gik godt?
Fik du lagt system filerne over ved formateringen?