Avatar billede morten20 Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:07 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

DK\'s mest hårdtslående website!

Hey Eksperter!

Tjek DK\'s sejeste domain navn og giv lidt feedback.

Helst på mail adressen: info@e-builder.dk

Glæder mig til at høre jeres mening!
Avatar billede morten20 Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:08 #1
Glemte adressen :-)

www.miketyson.dk
Avatar billede a_c Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:11 #2
Meget fedt design, men den orange tekst på sort baggrund gør sgu ondt i mine øjne.

A_C
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:12 #3
Den er rigtig pæn!
Billedet af Mike Tyson er prikken over i\'et!!
Men hvad er det der skygger for 1/3 del af hans hovede?? (I venstre side) det synes jeg ikke ser så¨pænt ud!!
Vil du have en karakter?? Jeg giver den 9 ud af 13..
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 10:23 #4
Mit eneste krtikpunkt (bortset fra at give pcgamez.dk ret i det med den der sære skygge der dækker hans hoved) er galleriet, når nu i får lidt mere end de 3 billeder der bør i nok lave det thumpnail baseret istedet. Så slipper i også for at billederne behøver at være så små.

POPCORN\'et :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:42 #5
rigtig fedt... men drop den skygge.. eller evt lav halvdelen af fjæset i skygge.. (lidt a george michael) men er det næste ikke for sent at komme med det site ??? jeg mener hvem er din mål gruppe og hvordan vil du reklamere sitet ? og er det menningen du skal nå at tjene penge på det ??

ellers et rigtig fedt design,, jeg elsker simple design
Avatar billede -sofus- Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:43 #6
jo smid den chart.dk frækkert af helvede til... den passer ikke skide godt ind (:
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 10:52 #7
for sent???

altså okay måske er det lige ved at være for sent til at fange den helt vilde mediehype som er ligenu på grund af en vis kamp  mod brian, men tysons karriere er vel ikke slut efter den kamp. Så for sent bliver det vel aldrig.
Promovering : det fede ved den side er jo at den praktisk talt promoverer sig selv - pga. mediehypen, folk går jo simpelthen bare på nettet og tester om adresen miketyson.dk findes, og bliver glædeligt overraskede.

POPOCRN\'et :)
http://www.fotx.net/phunkypopcorn
Avatar billede morten20 Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:54 #8
Tak for den hurtige feedback.

Sitet er bygget op for nylig, og derfor er der stadig en masse rettelser. Vi er klar ver de par ting i nævner, og vi rette der løbende.

Med hensyn til om det er sent, så må jeg sige at det vel aldrig er for sent at lave et website om en legende af den kaliber. Han anses jo efterhånden for større end alle tidligere boksere nogensinde.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:58 #9
OK design, lyst, venlig, man kan se med det samme hvad indeholdet/budskabet på siden er.
Kan godt lide at designet bliver holdt hele vejen igennem, altså at den nye side bliver åbnet i det sorte felt.
En meget diskret scrollbar, hvilket er helt ok. Den orange og sorte farve passer godt sammen, og giver et godt \"sammenspil\".
Det er dejligt at der ikke er en masse forvirrende reklamer/banner som står og blinker.

10@13
Hvis jeg virkelig skulle finde noget der skulle laves om, så var det at finde et andet billede af Tyson, lidt en skam med skyggen som går ind over det ene øje.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 11:07 #10
Jamen held og lykke med det herfra, kom jo lige til at se at i oss står bag peter kähnes hjemmeside (som jeg er totalt vild med :) ), så det er jo ikke talentmassen det er galt med ihvertfald.

Og få så lige fjernet den chart thingy (eller gør den lidt mere diskret.)

POPCORN\'et :)
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 14:20 #11
Jeg har lige nogle enkelte kritikpunkter til din side, som jeg ellers synes er rigtig stilren og brugervenlig:
1. Chart-dimsen!
2. Jeg ville nok vælge at sætte scrolling=\"no\" på midterframen og så tage en dhtml-scollbar, der passer med farverne...
3. Indsæt dette script i dine menulinks nedenunder midterframen:
onClick=\"this.blur();\"
Så kommer der ikke den dér grimme prikkede ramme rundt om linket, når man klikker på det!
4. Find et andet billede af the man.
5. Under \"Galleri\" vil jeg hellere se nogle thumbs end sådan nogle grande billeder. De giver også et betydeligt større overblik.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2001 - 14:21 #12
Og så måske lige en karaktér: 7 ud af 10 for designet og nyskabelsen!
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. oktober 2001 - 00:38 #13
fint design med et stort problem: Hvis det lykkes dig at få annoncører hvor i alverden vil du så placere deres bannere uden at spolere designet?

3 bilder er lovlig lidt til at kalde det et galleri. Måske min forudfattede mening at boksefans foretrækker bilder fremfor at skulle læse, men alligevel: flere billeder.

galleri, bokserekorder og links ekspanderer ikke godt i bredere vinduer. siden bliver skæv.

køn side. dødsygt emne.

mvh JakobA
Avatar billede jim_t Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:10 #14
Det er FANDME en flot side. Men hvad er det der dækker over lidt af Mike\'s ansigt (venstre side)?
Virkelig godt arbejde. Måske du skifte font farve,
bare et råd. Ellers et godt farvetema du har fundet der :)