Avatar billede skovfoged Nybegynder
08. oktober 2001 - 07:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

arkade spil

er der nogle der kender nogle arkade spil links hvor man kan downloade de gamle arkade spil på???
Avatar billede rekcuf Nybegynder
08. oktober 2001 - 07:40 #1
Avatar billede foldager Novice
08. oktober 2001 - 08:06 #2
Se her: http://hjem.get2net.dk/albertosuperstar/bookmark/spil.htm

....under gamle spil

www.gamlespil.dk er en rigtig god side, men den er ganske rigtigt nede for tiden.
Avatar billede foldager Novice
08. oktober 2001 - 08:08 #3
Se også ovenstående link under MAME (MultiArcadeMachineEmulator, der finder du de rigtigt gamle arkadespil, og emulatorer der får din PC til at ligne den ægte vare :)
Avatar billede nordclc Nybegynder
08. oktober 2001 - 08:32 #4
Hvis du er \"gammel\" nok til at have haft en  Commondore64, så er denne side det ultimative sted for nostalgi. Man downloader en Emulator, og er så i stand til at spille ca. 2900 forskellige C64 games på sin PC\'er - gratis. God fornøjelse ;o)

http://www.lemon64.com

//Claus
Avatar billede annenokia Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:50 #5
Avatar billede christoballito Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:26 #6
wwww.fileplanet.com er en god side men desvære temmmelig hmmmm (ulovlig)

:) CHRISTOBALLITO
Avatar billede nordclc Nybegynder
19. oktober 2001 - 09:38 #7
Jeg tror ikke der kommer flere links nu, mon ikke du kan lukke spørgsmålet ;o)

//Claus
Avatar billede nordclc Nybegynder
31. oktober 2001 - 09:08 #8
Er du så optaget af at spille, at du ikke har tid til at lukke spørgsmålet ;o) ?

//Claus