Avatar billede nemesis Nybegynder
18. februar 2000 - 21:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

partioner

Jeg har fået at vide at man kan ændre størrelsen af sine partioner uden at skulle reinstallere w2k. Jeg har nu sat hele disken af til w2k, men ønsker at afsætte lidt til w98 af mhp spil.

Kan jeg slippe for at reinstallere?
Avatar billede liljeroth Nybegynder
18. februar 2000 - 21:24 #1
Du skal aktivere dynamiske diske for at gøre dette. Bag efter kan du bare ændre på størrelsen dynamisk
Avatar billede nemesis Nybegynder
18. februar 2000 - 22:15 #2
øh nu har jeg upgraded men jeg syikke at kunne ændre noget:(
Avatar billede borisb Nybegynder
18. februar 2000 - 22:41 #3
Hvis man vil bruge både Win2K og Win98 er det smarteste faktisk at køre FAT32 på det hele, fat er ikke så meget langsommere end NTFS så det skulle ikke gøre den store forskel.
Naturligvis med mindre du har brug for sikkerheden.
Om man kan ændre det efter installation tør jeg ikke love..
Avatar billede hanno Nybegynder
19. februar 2000 - 11:53 #4
Du kan ikke ændre systemdisken !

\\Hanno
Avatar billede nemesis Nybegynder
19. februar 2000 - 12:33 #5
Vil det sige at eneste løsning er "delte partition" ? :(
Avatar billede hanno Nybegynder
19. februar 2000 - 12:42 #6
Ja... ;-((

\\hanno
Avatar billede borisb Nybegynder
19. februar 2000 - 13:01 #7
Og Windows98 kan kun starte op fra første partition på første disk. så det er jo bare lækkert..
Avatar billede brendstrup Nybegynder
21. februar 2000 - 13:33 #8
brug partition magiq 5.0 j