Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:02 Der er 213 kommentarer og
2 løsninger

Stjålne bærbare

Hvad er det jeg hører, at stålne bærebare er steget helt.
At der er folk som gør det til en forrening at lave rambuk tuverier og sælge bærebare.

Er der nogen der ved noget om det, om hvilke metoder der bliver brugt, hvilke personer det er(typer)
hvor meget de sælger en bærber pr styk(pris i kr)
og hvor meget de tjener om året.
Er der nogle steder som er stærkt udsadt for så noget her..

Bare kom med alt hvad i ved, jeg er nemlig igang med en projektopgave om hæleri med bærebare, og søger derfor oplysninger.

Ps. hver ikke skræmte for at give  egne erfaringer, det er altid de bedste svar....

På forhånd tak!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:03 #1
Projektopgave .. ja ja .. den har vi hørt før ;o)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:05 #2
lad os høre hvilken skole du går på!!!!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:08 #3
Århh,hvorfor er i  sådan der,,

Så sig mig bare noget som i tror at jeg ikke kan bruge til selv at gå i aktion...

Men hold da kæft hvor er i godtroende!
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:08 #4
Hvis nu du kunne stave ordenligt, så kunne det jo lyde mere troværdigt.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:10 #5
anneNokia>>> Jeg har jo heller ikke flere dage til at skrive den i, som du kan se har jeg skrvet lidt mere end jeg ville skirve normalt, så det går lidt hutigere.
Og så kan der da godt hoppe nogle stavefejl ind imellem
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:10 #6
hr_peki:> At udtale sig om metoder der bliver brugt osv. er et brud på reglerne her på Eksperten, da der ikke må diskuteres ulovligheder.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:11 #7
hr_peki:> Hvilke steder der er stærkt udsatte kan du vel få oplyst hos politiet ...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:12 #8
tdaugaard>>> ja jeg kan godt se hvad du mener ,,, men ville det så også være ulovligt at diskutere hvordan man røver en bank???
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:13 #9
Okay..Det er da fair nok, men det så lidt utroværdigt ud, jeg mener (tuveri, bærber, forrening) *G*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:13 #10
hr_peki:> rent faktisk, ja ...
Avatar billede parazite Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:13 #11
hr_peki : Lidt tåbeligt spørgsmål, synes du ikke? Thomas siger lige, at alt ulovligt er forbudt at diskutere på eksperten.

*sigh*
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:14 #12
jeg mente byer! ikke selve forretningerne!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:14 #13
Helt enig med annenokia (sjovt navn btw *g*) :-) Det såå liiidt ikke-helt-så-lovligt ud ;o)

www.fotx.net/tdaugaard
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:14 #14
At lave en opgave angående hæleri med bærbare er en opgave der ikke har nogen relevans til noget overhovedet.....hvordan har din lærer regnet med at du skulle kunne opnå kontakter med det kriminelle miljø.....Har Hun/Han bedt jer om at gå ud og banke døre indtil i møder nogen der kan hjælpe......nej den er langt ud i skoven.

Hvis nogen svarer sender jeg personligt en mail til admin.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:15 #15
Parazite>>>> er det virkeligt ulovligt at diskutere hvordan man røver en bank,, man går en vifter med en pistol og får en masse penge...

OK! slet min bruger TAK
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:15 #16
Den metode hopper JEG ikke på*G*
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:17 #17
eric-pedersen>> hvis du bare vidste hvad slags opgaver jeg har fået i min skoleperiode,,, og hæleri med bærbare er da en af de mere normale!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:20 #18
Men det er da underligt at i ikke engang vil hjælpe folk, men stempler dem med det samme uden at have nogen form for baggrundsviden.....
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:21 #19
Det er ikke dig vi stempler....DINE ORD
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:21 #20
hr_peki:> *LOL* ja ja .. gå du bare ind i en bank, vift med en pistol og se hvad der sker .. penge er nok ik det du får flest af ;o)
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:21 #21
*G* sorry
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:23 #22
lad os nu høre hvilken skole du snakker om
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:23 #23
tdaugaard>>> hvorfor bliver min bruger ikke slettet, det var ulvolige informationer jeg lige gav dig der!

anneNokia>>> men hvis i stempler de ord som kommer ud af min (mund) computer,,,,
så stempler i vel også mig og min troværdighed!
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:24 #24
Det er op til din egen troværdighed IK?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:25 #25
annenokia>>> hvordan kan det være op til min egen troværdighed, at når lige meget hvad jeg siger bliver stemplet som krimminelt og ulvoligt,, er det på grund af mit navn at i mener at jeg skal ud og lave indbrud!!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:26 #26
hr_peki:> Jeg ved ikke om du har lagt mærke til at det er weekend ? admins laver nada i weekenderne ..
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:27 #27
Nu ligger du sku selv op...Jeg sagde ikke noget om dit navn.
Men nu når du siger det!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:27 #28
tdaugaard>>> har du idet mindste sendt en mail til dem om min sitution!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:29 #29
annenokia>>> nej det har du ikke sagt,,, men man plejer vel aldrig at sige at man er racist!
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:30 #30
altså jeg har hørt fra en ven, som kender en, der har en moster, hvis mand har en fætter som har hørt fra en arbejdskollega....

Der er jo forskellige måder at gøre det på, mere eller mindre proffesionelle...og \"årslønnen\" afhænger så også deraf.

Der er junkietypen som skal bruge nogle stoffer...I en sygelig nedtur smidder han en brosten gennem en butiksrude, snupper en bærbar som står i vinduet (eller en brødrister) og løber op på det nærmeste værthus og sælger den. Her finder han ud af at han hverken har strømforsyning eller noget andet tilbehør til den bærbare, men så er det jo godt at kunderne er pisse fulde, så de ikke tænker over det. Desværre har kunderne drukket det meste af deres formue op, så han får nok ikke mere en 1000kr for den.  Hans årsløn? tja, hvad bruger sådan en junkie på stoffer i løbet af et år? Man kan så opstille følgende ligning :  årsforbrug af coke = understøttelse + overfald/tasketyverier + salg af tyvegods... han laver måske 25.000 på et år.

Så er der den proffesionelle forbryder :  Den pro0fessionelle kender én som kender én, og har på den måde fået nys om hvor der er et helt lager med bærbare computere. Han har styr på hvordan det skal foregå, så han venter bare på en opringing (på sin mobil med anonymt taletidskort) der bekræfter at netop nu er der rigtig mange bærbare på lager. Han stjæler så en lastbil, og sammen med 4 andre kører de ud til lageret. Alt efter lagerets belligenhed er der én eller to som holder udkig efter politi/securitas. De andre kører lastbilen gennem døren til lageret...Her er det jo så en fordel hvis man kan køre truck, for somregel står der altid en gaffeltruck kla til brug, således at man i løbet af ingen tid kan fylde adskillige paller bærbare i lastbilen. Disse er jo selvfølgelig spritnye og med alt tilbehør. De rigtig proffesionelle vil på forhånd have afsat samtlige computere til mellemhandlere (de mindre proffesionelle vil efter røveriet, lige pludselig komme til at tænke på hvor fanden de skal gøre af 16 paller computere, og i et desperat forsøg på at få puttet dem ind i en etværelses lejlighed...tja, hvordan tror du selv det går). Når man de proffesionelle har afsat det hele på forhånd, så de kører ud på et øde sted, et godt stykke derfra. I løbet af ingen tid er hele sendingen lastet over i alle småhælernes biler, og man kan eventuelt sætte ild tal lastbilen, bare for at gøre det lidt festligt :-) Det er ikke urealistisk at snuppe 200 bærbare i sådan et kup. Da de på forhånd er afsat kan man få en rimelig pris for dem, f.eks. 3500 pr. stk. hvis der er 5 personer med til kuppet så er det altså 700.000 / 5 = 140.000 til hver (skattefrit).  De 200 computere er så måske solgt til 10 personer, som hver især sælger dem videre for måske 5.000 pr. stk. Dvs. hver mellemhandler sælger gennemsnitligt 20 bærbare, og tjener 1500 pr.stk. altså ca. 30.000 kr.

Så er spørgsmålet jo så hvor tit man kan lave sådan et kup... tja, det smarte vil jo nok være højst at gøre det hvert andet år eller noget i den stil, og så have et almindeligt job man passer til dagligt.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:30 #31
hr_peki:> Nææ .. for det du skrev der var ren provokation .. eller et forkølet forsøg på det ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:32 #32
hr_peki:> Hvad har racisme nu med sagen at gøre ? (ud over det er jeg det kun i fritiden ;o) ..)
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:32 #33
ups...der var lige kommet en del kommentarer mens jeg skrev min lille roman...ulovligt??? har vi ikke alle sammen overvejet hvordan man laver det perfekte kup?

nå men sorry hvis man ikke må det på eksperten.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:34 #34
jensb>>> he he,, tak skal du have for oplysnigerne, det var så npget jeg skulle bruge...

det der kan da ikke vre ulovligt,, hvis det jensb sagde er ulovligt, så er 50% at deet jeg siger ulovligt!
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:34 #35
Jeg er ikke racist, men indimellem så virker, I sku som om, at vi Dansker SKAL hade Jer.
Men I tar fejl, lad selv være med, at dømme for hurtigt.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:35 #36
hey hey hey,, hvem har sagt at jeg er udlænding!
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:36 #37
Det har du sku selv!!!!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:38 #38
annenokia>>> nej det har jeg ikke!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:38 #39
jensb:> Hmm .. nææ faktisk ikke ...
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:39 #40
Så kig lige tilbage!
Du nævnte selv, pga dit navn!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:39 #41
annenokia:> He\'s one wierd fellow ;o)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:41 #42
jeg sagde om det havde noget med mit navn at gøre ikke andet,, måske opfattede du det forkert!
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:41 #43
En god ven....Det ved jeg sku ikke, kender ham ikke*G* :o)
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:42 #44
så tror jeg ikke, jeg er den eneste, er jeg?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:43 #45
annenokia:> Nææj .. \"en underlig fætter\" ;o) Eller \"en underlig en\" :o)
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:43 #46
:o) )
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:43 #47
jeg er Dansker,, måske med nogle andre holdninger og meninger end den almindelige dansker, men dansk er jeg da stadigt,, og mit navn har jeg valgt for sjov skyld,, ligesom at der er mange herinde med underlige navne..

Så ville jeg lige se hvad du svarede på det med racisme!

tdaugaard>>> og jeg vil helst ikke blive kaldt for navne herinde, hvis dete kan lad sig gøre. du siger jo selv at man skal oprette holde orden herinde, det inkluderer vel også at man ikke taler grimt om andre!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:44 #48
annanokia:> Synes sku han er lidt forvirrende ... fordrejer vores ord .. sååe .. dunno really hvordan jeg opfattede det *gg*
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:45 #49
Var mit svar da ikke okay? jeg synes den var positiv
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:46 #50
hr_peki:> Hvad har jeg kaldt dig da ? Andet end \"en underlig en\" ..
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:46 #51
tdaugaard>> det er da ikke mig som fordrejer jeres ord men lige omvendt.. i digter lige frem på mit liv,, jeg er lige lige pludselig blevet jers fætter og ven, od såmen også udlænding!
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:46 #52
tdaugaard......øøøøøhm don`t understand you! *S*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:48 #53
hr_peki:> *låååål* sidder altså og griner nu ..

annenokia:> ska du ik være ked af .. jeg er også en underlig en *LOL* just kidding .. jeg mente at jeg aner ik rigtigt hvordan jeg opfattede ham .. synes det var lidt forvirrende ..
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:49 #54
ME2
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:49 #55
der er altså folk som bliver stødt når de bliver kaldt en underlig en,, og den slags...

som f.eks i ville blive stødt hvis jeg kom med noget pis om World Trade center
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:51 #56
Hvorfor skulle du dog det ????????????????
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:51 #57
hr_peki:> Quite frankly, der er intet du kan sige der støder mig herinde. IRL er det nemt, men her der tager jeg alt der bliver sagt, af folk jeg normalt ikke snakker med, med et gran salt.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:52 #58
fordi det er noget i nok ville blive stødt over!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:53 #59
hr_peki:> Well, hvis du bliver stødt/offended over at jeg skriver at du er en underlig en then so be it :o)
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:53 #60
Nå ja.... du sad i flyet*G* Nej undskyld
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:53 #61
hr_peki:> Hæ hæ .. du kan sige alt det du vil om WTC .. jeg ku ik være mere ligeglad ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:54 #62
annenokia:> *LOL*
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 01:54 #63
normal pris er 1/3 for tyvegods .. jeg ville selv sæge til 1/2 da jeg ved der er købere der vil give den pris .. især for bærbare.
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:54 #64
loadet...HOV HOV G*G*G*
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:55 #65
tdaugaard>> så det du siger er at du er ligeglad med om du støder andre mennesker,,
Og dem som jublede på gaden over WTC angrebet føler du med og støtter deres glæde,, er det det du siger!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:55 #66
loadet:> Dvs. hvis jeg stjæler en pakke Stimorol BURDE jeg i teorien kunne få 2 kr. for den ? *LOL*
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:56 #67
*LOL*
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:58 #68
Det er ærgeligt, vi ikke får point, for alle de svar vi gir herinde*G*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:58 #69
hr_peki:> Det var ikke det jeg skrev! Jeg skrev, at hvis du bliver stødt over at jeg kalder dig en underlig en så er det sq bare surt. Der er intet \"stødeligt\" i at kalde en anden for en underlig en ...

Jaaa da .. se\'følig støtter jeg, og glæder mig over at en frygtligt masse uskyldige mennesker bliver dræbt.. gør alle ikke det da ? ;-) Nu er du for langt ude .. se\'følig glæder jeg mig ikke over det !
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:00 #70
Jeg tror ikke jeg har tudet så meget, som den dag det skete :o(
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:01 #71
annenokia>>>> ja du har jo ikke givet nogle svar!
kun en masse beskyldminger,,

tdaugaard>> ja jeg ved godt at det ikke var det du sagde,, men jeg gjorde et par hundrede gange større så du kunne se at det ikke er i orden at gøre såen noget...

der er ikke størrelser på uretheder,
man får den samme stref selv om man stjæler et tyggegummi, eller 25
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:03 #72
Jeg har skuda ikke kommet med beskyldninger!!!! HAR JEG?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:05 #73
jeg ved ikke om man kan kalde, at folk lyver og er tyveknægte er beskyldninger!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:05 #74
annenokia:> You wouldn\'t by any chance be a woman, would you ? *S* Okay .. tude gjorde jeg ikke, men jeg så Live fra CNN og alt muligt hele natten *S*

hr_peki:> *fy skamme sig tdaugaard* ;o) .. du ER sq en underlig en !
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:06 #75
Tak tdaugaard...ja jeg er en Q
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:07 #76
hr_peki:> Det har hun ikke sagt .. hun sagde at det lød utroværdigt ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:08 #77
annenokia:> off-topic (men det er det jo allerede *G*) se www.fotx.net .. support site for Eksperten hvor man kan skrive mere om sig selv hvis man lyster, og oploade billede hvis man føler for det :-) *bliver lige nødt til at fortælle om det når du er ny jo*
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:09 #78
men undgår stadig at give mig svar,, lyder som om hun er overbevist om at jeg skalud lave rambuk tyverier hele søndagen..

Og neæsten alt i verden her  er indirkte, det er kun folk som Pia kjærsgård og Mogens glistrup som kommer med direkte udtagelser!
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:10 #79
Tak tdaugaard. Det vil jeg lige, kigge på lidt senerer*S*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:11 #80
hr_peki:> Og hvad så hvis hun er ??? Så længe hun ikke siger det højt kan du vel være fløjtende ligeglad !?
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:11 #81
hr_peki -> jeg kan ikke søndag, så det er først mandag vi skal ud og nakke et parti bærbare :-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:11 #82
tdaugaard > det er de færeste der vil tage risikoen og stjæle en pakke stimorol for en fortjeneste på 2 kr ;)

men prøv og gå ud og køb en ny jakke og prøv at sækge den på staden .. du får ikke mere end 1/3
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:12 #83
Jeg har ingen kilder, til denne kategori!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:13 #84
jensb:> *LOOL*
loadet:> Nu var det rent teoretisk *G*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:14 #85
annenokia:> huh ? Ingen kilder ? Kilder .. øhh .. *ser lidt lost ud*
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:15 #86
Ingen viden, til denne kategori
*LOL*
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:16 #87
tdaugaard>>>> hun beskylder mig da stadigt,, jeg har da set masser af ekspler på hvordan folk er blever rakket fuldstændigt ned her på Eksperten, af folk som mente at hans opførsel var forkert,, personen sagde bare sin mening men alligevel,,, er det såen et samfund vi lever i,, det minder jo alt fpr meget om diktatur...
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:16 #88
ok det passer ikke helt det med staden .. hvis pusherne står og fryser og du har et par nye northface skibukser kan du godt sætte prisen lidt højere ;D
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:18 #89
loadet>>> ha ha ha,, du er sgu meget sej!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:18 #90
annenokia:> nåååå :o)

hr_peki:> Gu gør hun da ej ... btw, sæt liigefarten på dit tastatur lidt ned .. det ka vist ik følge med ;o)

loadet:> Så det\' sårn liiige omkring Januar man skal komme med et parti friske vinterjakker *G*
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:20 #91
hr peki----kan DU komme med et  exemplar, på at jeg har nedvuderet andre herinde?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:20 #92
tdaugaard>>> det er vist uregelmenteret at snakke om det,, der skal skabes konrtakt med admin,, for det er ulovligt det der!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:22 #93
annenokia>>< ik dig, du er vel ny,, men mange andre, har ikke navne,, .. men har da ikke været så stiv så at jeg har set syner!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:22 #94
hr_peki:> Så skab du bare kontakt til admin :o) Jeg skrev intet om at det var tyvekoster .. det ku ligeså godt være at det var fuldt lovligt indkøbte vinterjakker ...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:24 #95
og jeg skrev heller ikke at jeg skulle ud og lave indbrid,, men det var bare noget i gik ud fra!
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:26 #96
TAK hr peki
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:27 #97
hr_peki, nej .. det lød bare utroværdigt .. at det skulle bruge til en skoleopgave.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:28 #98
annenokia>>> det var så lidt, hader at lyve, men bliver hurtigt irriteret når andre ik forstår at man også skal tage hensyn til andre,, ik også tdaugaard.....
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:29 #99
tdaugaard>>> hvorfor er det utroværdigt, jeg tror da at det er meget normalt at skrive en stil om hæleri!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:29 #100
hr_peki:> Hvem tager jeg ikke hensyn til ? Mener du min udtalelse om at du er en underlig en ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:30 #101
hr_peki:> Tror jeg nu ikke det er ... i den tid jeg har gået i skole har jeg aldrig hørt om nogle der har skrevet om hæleri, tyveri osv.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:31 #102
jaah, og at jeg bliver sat på en position som en forbryder, analfabet, mm.

og så andre spørgsmål hvor jeg har lagt mærke til at du og dit\"slæng\" rakker folk fuldstændigt ned, fordi at i lige syntes at det lyder utroværdigt,,
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:32 #103
jeg skrev en om grafitti engang og har lige skrevet en om \"deep play\" ;)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:32 #104
tdaugaard>>> der var heller ikke så meget hæleri i 1800 hundrede tallet, for du opfører dig som var du født i 1800 tallets kongeliv,, hvor du aldrig så til krimminalitet!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:34 #105
hr_peki:> Hvem er \"mit slæng\" ? Sæt venligst navne på !

loadet:> *G* WTF is Deep Play ?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:35 #106
tdaugaard>>> se selv, men du skal jo altid have ret,,,
loadet, det har du aldrig skrevet om,, det er løgn, det er utroværdigt!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:35 #107
hr_peki:> If only you knew ...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:39 #108
det jo lige det jeg mener, hvordan kan du så være så snæversynet,, du tror at alt det som du siger eller ved er rigtigt, og alt andet er forkert,,

kan du så ikke lige sige mig var som er Rwanda\'s premierminister, som døde af AIDS for 23 år siden!!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:39 #109
deep play er et udtryk for farlige lege .. det bliver tit udøvet for at overskride grænser .. som feks bungejump det kan også være aktiespil hvor det er en stor økonomisk risiko ... og meget andet
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:41 #110
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:43 #111
hr_peki:> Snæversynet ? *LOL* du er simpelthen for grineren ....

hvad bræger du om \'bout Rwanda\'s minister ??
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:43 #112
Ja hvad mener du
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:44 #113
mange unge idag begår kriminailtet af grunde der kan sættes under katagorien deep play ..
Avatar billede camila Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:44 #114
hr.peki >> husk hæleren er lige så god som stjæler og køber du en bærbar der er stjålet kan du også få en dom for det.
Det er for dumt at få ødelagt sin fremtid ..... tænk over det :o)
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:45 #115
godt ord igen
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:45 #116
ja husk på det hr_peki .. lad mig købe den istedet ;)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:45 #117
camila>> ja det ved jeg godt, noget har jeg jo læst!!

men hvor får du den tro om at jeg skal købe mig en stjålen bærbar!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:46 #118
loadet:> Yeps .. helt korrekt .. mange gør det slet ikke pga. det de får ud af det i den materialistiske forstand...
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:47 #119
Lige noget andet!!!!
Hvad mener I om Tina fra ROBINSON?
Synes, det er ret interresant emne*G*
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:48 #120
kender hende ikke .. robinson er ikke lige mig
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:48 #121
ok, jeg kan altså ikke lige lade være med at smide det her link : http://www.eksperten.dk/spm/115920

Og nej, det er ikke for at genere dig eller noget andet hr_peki...for jeg kender dig ikke, så jeg drager ingen konklusioner...men du må du indrømme, at når man ser de to spørgsmål her i forlængelse af hinanden, så virker du da lidt fusket
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:49 #122
Hende kan du da ikke komme udenom *G*
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:49 #123
lol .. nå det er sådan du skaffer dine penge hr_peki  ;)
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:49 #124
Tina hun skal bare dø... ups undskyld, det er vel egentlig også ulovligt at komme med dødstrusler på eksperten :-)
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:50 #125
og så skrev du det aligevel :P
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:50 #126
jeg kan da godt se hvad du mener,, me jeg er ike fusket,, jeg vil vide meget, men det gør mig da ikke til kriminel!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:50 #127
annenokia:> ROBINSON ??? Eeej da .. man ser da BigBrother *hooost* Se der ka vi snakke om kvinder *GG* *PS. ser det kun en gang i mellem ..*

jensb:> *G* du har sku fat i noget .. ;o)
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:50 #128
det er ikke kun ulovligt på eksperten .. det er det overalt
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:51 #129
hr_peki:> Nej, DET har du ret i. Det GØR dig ikke til kriminel, men nogle kan godt få den opfattelse af at du tænker på at blive det med de 2 spm.\'s her !
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:53 #130
kender annenokia og camila hinanden?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:55 #131
jensb:> Dunno .. why ?
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:55 #132
ok, 130 indlæg i det her spørgsmål...er det ikke rekord på eksperten?
Avatar billede annenokia Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:56 #133
Nej..men nu går jeg iseng...kan i sove sødt
Vi snakkes ved tdaugaard
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:56 #134
Nu er jeg jo ikke helt dum,,, tror i selv på at vis jeg tænkte på at blive kriminel,, gik jeg nok ikke ind til en bunke nørder, som kun har oplevet en form for kriminalitet, og det er computerkriminalitet, så som Hacking.
jeg ville aldrig spørge nørder om hjælp til den slags,, det er de sgu for stupide til, næh jeg ville spørge nogæe af de der hårde typer som jeg kender og ikke jer! og her kan man jo opspore mig hvis jeg lavede noget pis!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:56 #135
jensb:> *G* naarj ..
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:57 #136
tdaugaard -> der kommer jo ikke vildt mange piger på eksperten. Så når der lige pludselig er to i samme spørgsmål, og de begge to lige er oprettet, så kunne det da godt være at annenokia havde hentet \"backup\" hos en veninde
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 02:58 #137
jeg er gammel hustler/maler > der er gået over til at curry og fxp samt rls lidt ;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:58 #138
hensb:> http://www.eksperten.dk/spm/40943 [ fyr lort af ] 904 indlæg, over et halvt år gammelt ..

hr_peki:> *G* tror du at alle der sidder her inde er små søde uskyldige mennesker ???
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 02:59 #139
hey du hr_peki... jeg er født og opvokset på amager...her er de traditionelle folkeskole fag udskiftet med fag som : 2 timer Rukolås, pengeskabsteori, alarm bypass osv...Så kom ikke og sig jeg ikke har styr på det :-)  synes også jeg fortjener lidt point for mit egentlig rimelig seriøse indlæg i starten
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:00 #140
ikke uskyldige, bare nogle uvidende røvhuller, tror sgu eneligt ikke at det kan betale sig at søge om hjælp herinde mere!
alle er sgu så fippede,, specielt dig tdaugaard, når du komme med dine indlæg,, hvad har det der med it at gøre,, det ved jeg altssssssså bare ikke,, du lyder som en fucking bøsse!
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:01 #141
tdaugard -> ja ok, så kan jeg godt se at jeg tog fejl.
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:01 #142
du tager det jo så alvorligt .. slap lidt af .. det er kun tekst på din skærm
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:02 #143
meget kan man sige, men så hurtig som tdaugaard var til at foreslå annenokia at oprette en profil med billede på fotx.net så tror jeg s\'gu ikke han er bøsse
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:03 #144
jensb>> du er sgu en som virkelig tager folk seriøst og ike skider på alle og enhver,, lige meget hvor dumt spørgsmålet er,, i modsætning til mange andre herinde!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:03 #145
jensb:> *LÅÅÅÅL* good one :o) Har i også haft \"Dynamit håndtering til større pengeskabe\" ? *ROFL*

hr_peki:> Ved du hvad ? Det bedste er sku at du morer mig ... jeg sidder rent faktisk og hygger mig over dine indlæg :P

Hvem var det der snakkede om at snakke pænt og tage hensyn ??
Der er rent faktisk homoseksuelle folk herinde - tror du ikke de vil blive fornærmede over at du skriver \"fucking bøsse\" ???
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:04 #146
jeg tror at han er bøsse,, han vil sikert se hende i kjole, så han kan se hvad han skal købe,, ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:05 #147
tdaugaard -> ja, men det kunne vi først få som valgfag i 10. klasse
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:05 #148
nå ja tdaugaard så har jeg lidt problemer på din side .. fotx.net
den vil ikke sende mit pass :( ret smart når den har skiftet det

og det er kun lykkedes mig en gang at komme ind i mine settings

Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:06 #149
lige nu skider jeg på bøsserne, og på dig og alle andre homo drenge herinde,, jeg tror at jeg er ved at blive psykisk syg,, og jeg er bange for at jeg kommer til at gå amok med an AK47 inde i KBH
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:08 #150
hr_peki> der er sq gang i dig ;)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:11 #151
har i set dender film på demospasser, hvor en russisk soldat får skåret halsen over!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:11 #152
den er virkelig for klam!!!!!!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:13 #153
jensb:> *host* nu er det jo ikke ligefrem fordi vi er overrendt af det kvindelige køn, vel ? *LOL*
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:13 #154
nej den kender jeg ikke .. men jeg så engang en amineret undervisningsfilm om tcp/ip router m.m
den var ret god .. hvis i kender den så smid lige et link .. den fylder vist omkring 150 mb ;)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:15 #155
så prøv lige at gå ind og se den film!
gå ind og søg på russisk!
så finder i den!

But Be aware
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:15 #156
nej tak .. jeg har det lige så godt
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:16 #157
hr_peki:> Jaaa se\'følig .. hva tror du selv ??

jensb:> *GG* samtlige af drengene bestod sikkert med 13 taller i det valgfag, hva ?
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:16 #158
tdaugaard -> LOL...nu sidder du ikke og får nogle idéer vel...for så lover jeg dig at jeg tager løbeskoene på, og tro mig....du fanger mig ikke :-9
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:18 #159
hr_peki:> www.rotten.com .. hyg dig der :-) Hvis du synes at en der får skåret halsen over er slemt, så tror jeg du ska gå ind til moaar efter at have set rotten.com!

loadet:> Hmm .. send mig lige en mail fotx@tdaugaard.dk med problemet ..
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:18 #160
tdaugaard -> klart...de havde den holdning på vores skole, at når nu de vidste at de ikke kunne gøre os lovlydige, så kunne de vel i det mindste gøres os til nogle dygtige kriminelle :-)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:20 #161
tdaugaard>>>> har været inde på rotten,, det er vand i forhold til det klip,, er du en tøz
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:20 #162
jensb:> *hmm* tor du misforstod den .. jeg mente at siden vi ikke ligefrem var overrendt må man jo \"slå til\" når der der kommer nogle quinder *S*
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:21 #163
peki nogen er måske blevet for gamle til at more sig over snuff
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:21 #164
Tror i det kommer til en 3 verdenskrig????
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:22 #165
den har allerede været der
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:23 #166
hvor og hvornår!!!!!!
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:23 #167
tdaugaard -> godt, jeg blev s\'gu lige lidt nervøs for mit røvhul :-)  Nej, men du har s\'gu ret, det ville være rart med lidt flere kvindeansigter...Man kan jo se det er det som vi vil have, bare se din søster, hun har ligget i toppen lige siden du lavede siden...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:23 #168
jensb:> *GGGG*
hr_peki:> hæ hæ .. nej, det skal jeg love dig for jeg ik er ...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:24 #169
så tag et kig på den,, men kun hvis du tør!!!!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:25 #170
jensb:> *lol* skal du ikke være .. i hvert fald ikke fra min side af ... jeg passer selv godt på mit sååe ;o) Der er nogle dygtige quinder herinde - dem må vi ha nogle flere af :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:25 #171
hr_peki:> Giv mig et direkte link så ...
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:28 #172
åhr fuck...nu har jeg gjort det igen!!! Jeg får en mail hver gang der er nyt indlæg i et spørgsmål...og det er normalt også ok. Problemet er at jeg får videresendt mine mails som sms til min mobil... Nu er Sonofons SMS-server lidt langsom, så effekten kommer lidt forsinket...nærere betegnet NU!!! SHIT...Er i klar over hvormange SMS\'er jeg får på min mobil lige nu....FUCK FUCK FUCK
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:28 #173
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:28 #174
;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:29 #175
hr_peki:> Hvor gammel er du egentlig ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:29 #176
ok det er liddt klmat det der :P
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:29 #177
jensB>>>> ha ha ha ha, det var sgu ik så smart,, føler med dig mand,, lidt a la en SMS bombe!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:30 #178
jensb:> *LOL* hvad er man så ?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:30 #179
ja den er for klam ikke!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:31 #180
hr_peki:> Ja klart jeg gider downloade 216 MB på min ISDN bare for at se en mand få skåret halsen over ..
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:31 #181
bare abonner på alle katagorier jensb så skal du se den gå amok ;)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:31 #182
tdaugaard>>>> 17,, hvorfor da!
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:32 #183
tdaugaard -> ja den kan jeg ikke komme uden om...bare kald mig en tumpe...jeg ved det.
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:32 #184
tdaugaard det er 2,16 mb
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:33 #185
tdaugaard>>> bare indrøm at du ikke tør se den,, der er ikke noget galt i at være en pussyBOY
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:33 #186
tdaugaard -> jeg tror nu ikke den er 216 MB...i så fald må jeg ha været flink over for teledanmark, for så har de fandeme opgraderet min linie til noget heftigt, for der kørte den flydene
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:34 #187
hr_peki:> *that figures* .. nåå .. no reason ..

jensb:> *G* naarj da .. *fæ* ;o) J/K
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:34 #188
loadet -> LOL....det er vist ikke nødvendigt...jeg har fået den fulde oplevelse bare ved dette en spørgsmål...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:35 #189
hmm .. jeg synes bestemt der stod 216 ... kigger lige igen så ..
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:35 #190
hmm sådan som der bliver chattet her burde eksperten have en uofficiel irc kanal
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:35 #191
tdaugaard>> ja du er jo ikke meget ældre,, men man kan da godt se hvem af os der har brugt mest tid foran skræmen,, ha ha h a
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:36 #192
\"Størrelse: 216 MB\"

Hvis ikke det er 216 så ved jeg ik hvad det er ...
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:36 #193
tdaugaard -> ok, prøv lige at se hvordan de danske sprog har udviklet sig : *G* naarj da .. *fæ* ;o) J/K

hvad betyder J/K
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:36 #194
den er altså 2,16 ;O) jeg kunne se den direkte uden den hakkede .. det ville være lidt svært hvis den var 216 mb
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:37 #195
tdaugaard -> jeg ved godt hvad det er...det er en skrivefejl :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:37 #196
hr_peki:> Bliver 20 til Januar ...
loadet:> IRC lugter..
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:38 #197
hehe nej irc styrer  icq lugter
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:40 #198
hr_peki:> Dårlig kvalitet .. jeg ku dårligt se det var en kniv før anden gang jeg så den ... sku den være noget da ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:40 #199
loadet:> ICQ styrer, IRC stinker ...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:40 #200
tdaugaard>> den er på 2,16 lige meget hvad der står! og knap og nap, 2 års forskel, hvor du har brug 10 af dine foran computer,, skal du nok ikke sige,,,that figures,
Avatar billede simonvalter Praktikant
07. oktober 2001 - 03:41 #201
dtaugaard du kan da ikke bare sige:loadet:> ICQ styrer, IRC stinker ...  du må da begrunde det ..
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:42 #202
tdaugaard>>> den giver en noget at tænke over,,, og lad være med at sige at den ikke var noget,, for det er den
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:44 #203
hr_peki:> Jeg kan jo for #¤%/&%¤ da ikke vide at de har misset et komma, vel ?
Jeg har haft computer i lidt over 6 eller 7 år (ka ik helt huske) men det har intet med noget som helst at gøre.

loadet:> well .. de kan vel egentlig ikke rigtigt sammenlignes da ICQ er et IM chat program og IRC er et chat netværk der fungerer som en normal chat på fx. et website.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:45 #204
tag dig sammen tdaugaard,, hids dig ned, kom ind i kampen.... det var da dig som blev ved med at sige at den er 216
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:46 #205
hr_peki:> Gør den ?? Og synes du virkeligt den er så slem ?? Det der er da intet ... på rotten.com kan du se folk der er skudt i hovedet af en shotgun, hvor du sr hovedet, eller resterne af det ... og du kan se alt muligt fucked up shit ...

*GG* den lille film der er sq da ik noget at himle op over ...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:47 #206
hr_peki:> *LOL* du er for dum .. når der STÅR 216 MB kan jeg jo ikke vide at den kun er 2,16 ..
Avatar billede jensb Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:49 #207
Nå, nu gider jeg s\'gu egentlig ikke være vågen længere...i må ha\' det.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:49 #208
ha ha ha,, det på rotten har jeg set i Real life,, det er ikke noget,,,, men den måde du kan se at han får skåret halsen op på,, emn det er nok fordi at det vækker minder hos mig!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:51 #209
tdaugaard>>> du kunne jo trykke på den!! da de andre sagde det,, men fuck det!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:51 #210
hr_peki:> Mhhh .. ja klart nok ..  det har du set IRL .. helt sikkert !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:53 #211
Nå .. nu gider jeg sq ik høre mere på dig hr_peki :o)
Bye bye ... *afmelder*
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 03:54 #212
tdaugaard>> det sgu rigtigt,, tro det eller lad være,, jeg har været børnesoldat!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
07. oktober 2001 - 12:04 #213
Hvorfor er det, at hr_peki ALTID kommer op at skændes med folk når han åbner munden? Og hvorfor er det, at han altid taber ansigt og ender som den dumme til sidst? ;-)

http://www.eksperten.dk/spm/113625
Avatar billede hr_peki Nybegynder
07. oktober 2001 - 16:22 #214
<<<<<det er fordi at i er en gruppe mennersker, som altid holder sammen,, lige meget hvem der har lavet fejlen,,, måske tror i at jeg taber ansigtg til jer,, men i mine øjne er det jer som taber ansigt,, for jeg ved at det i laver er noegt lort, og det ved i også selv!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
07. oktober 2001 - 22:04 #215
hr_peki >> Det er godt at leve i troen...