Avatar billede broegger Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:31 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Papst blæser.... Hva\' fanden er den til??

Hvor monterer man denne her: http://www.extremehardware.dk/product.asp?product=129&page=1 ? Skal der trykkes hul i kabinettet eller hva?
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:34 #1
Det ligner en til en Powersupply, jeg tror at størrelsen passer.
Ellers kunne det godt se ud som om man skal lave et hul i kabinettet til at spænde den fast i!
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:34 #2
http://users.theroom.dk/bbs//6000-a.bmp
Her er der 3 valg-muligheder.

Jeg ville personligt vælge b, og c, da der allerede sidder en blæser ved a.
Avatar billede broegger Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:36 #3
Hvis man skal ha\' kabinetblæsere skal man så købe to (ind- og udsugning) eller er én nok?
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:37 #4
En er rigtig godt, personligt køber jeg 4, muligvis flere.
Ved du vil spørge hvor der er plads til dem..
Man borer bare hul i kabinettet, ikke særligt svært, hvis man først laver en 8cm2 firkant på sit kabinet, og derefter skærer den ud.
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:39 #5
Én er nok, men to er at foretrække.
Der skal helst blæses mere luft ind i kabinettet end der suges ud, da der ellers vil samles støv ved ALLE åbninger (uanset størrelse), f.eks. ved USB stik.
Tippet ligger et eller andet sted på www.overclocking.dk.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:41 #6
Du kan godt nøjes med en og placere den nederst i kabinettet, det giver det bedste flow!
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:42 #7
Den er oven i købet meget billig!
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:49 #8
Takker for points :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:53 #9
Takker for points ;)

www.fotx.net/retaxes