Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 15:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Netværk mellem NT server og Win2000 server

Jeg vil gerne have lidt hjælp til hvordan jeg laver et netværk mellem en NT server og Win2000 server. Begge servere er på samme netværk.
ALT skal forklares grundigt og fra grunden, lad som om jeg er nybegynder og forklar alt som for en nybegynder, så burde jeg ikke lave fejl og undgår at spilde tiden med unødige forsøg.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:46 #1
hehe...det kommer til at tage laaaaaang tid =)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 15:52 #2
Det er jo også weekend og jeg har tiden :o)
Avatar billede hundevennen Nybegynder
06. oktober 2001 - 16:02 #3
Kender du overhovedet noget til netværk??En go ide
er at få fat i IDG´s hæfte til 89,- kr der hedder netværk i praksis - den kan du jo så bruge næste weekend til at studere:-))
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 16:06 #4
Jeg har den bog men den er da vidst kun til 98 og nedefter ik! Jo jeg kender lidt til netværk men har forsøgt en masse og intet virker derfor vil jeg gerne have ALT fra grunden!
Avatar billede dk183 Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:52 #5
§Peters

kører du PDC på din 2000\'er? Hvis ikke og du blot skal have netværk op og køre mellem de to pc\'ere via en ganske almindelig workgroup tcp/ip baseret, så sig lige til og jeg mailer dig en trinvis vejledning.

En hurtig beskrivelse af hvordan pc\'erne er sat sammen i netværk, ville være guld værd, er de sat sammen via hub eller via cross over kabel?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 18:43 #6
dk183>

Jeg ved ikke hvad PDC er så det gør jeg jo nok ikke!

Computerene er sat sammen via en hub

Det vigtigste for mig er at de 2 computere kan se hinanden, så skal jeg nok klare det med adgang mm.
Avatar billede dk183 Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:39 #7
Ok, fremfor at jeg spammer denne side med en længere forklaring, så smid mig din mail og jeg kan sende dig en trinvis vejledning iaften .
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 20:05 #8
Det er bare herligt :o)
Min adresse er kam3190@vip.cybercity.dk
Avatar billede dk183 Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:11 #9
§Peters

jeg har smidt en mail afsted.

Avatar billede Slettet bruger
05. november 2001 - 18:53 #10
Jeg nedlægger spm da jeg aldrig er kommet videre