Avatar billede varz Nybegynder
18. februar 2000 - 00:31 Der er 27 kommentarer

3D-i flash

Der findes et program(et plugin) til 3D-studiomax der hedder vector3D, er der nogle der ved hvor man kan skaffe dette program fra (uden at betale 400$ for det)
Avatar billede varz Nybegynder
18. februar 2000 - 00:32 #1
Svar kan sendes til vardrup@hotmail.com.
Avatar billede tobias Nybegynder
18. februar 2000 - 01:39 #2
Beklager det er ikke lavet færdigt endnu! Men når det nbliver færdig kunne det være for kult at få!!!
Avatar billede wracher Nybegynder
18. februar 2000 - 07:28 #3
Hmm. Læs venligst nedenstående...
Vecta3D Finally Available!
After months of saying, "It's coming... soon!" the folks at Ideaworks3D can finally say, "It's here!" That's right folks, Vecta3D is now available. This plug-in for 3D Studio Max allows you to output vector-based images and animations for use in Flash. You can purchase the Vecta3D plug-in at Beyond.com. Find out more about Vecta3D at http://www.vecta3d.com.

Avatar billede tobias Nybegynder
18. februar 2000 - 07:33 #4
Ja men vi skal bruge den crakede version!
Avatar billede lazze Nybegynder
18. februar 2000 - 08:56 #5
HOST!
Avatar billede powder Nybegynder
18. februar 2000 - 10:07 #6
Det kan godt være jeg kan hjælpe jer med det plugin, men så skal vi lige finde ud af noget ftp, da det ligger i en del zip filer.
Avatar billede doc.biozork Nybegynder
18. februar 2000 - 11:07 #7
kanon !

powder>> hvor meget drejer det sig om?!?
Avatar billede powder Nybegynder
18. februar 2000 - 11:12 #8
13,4 mb i 1o rar filer. Husk pointene hvis dette gennemføres :o)

Avatar billede doc.biozork Nybegynder
18. februar 2000 - 12:07 #9
powder >> kunne jeg også få ftp-adressen

biozork@hotmail.com
Avatar billede stroehm Nybegynder
18. februar 2000 - 12:27 #10
Vecta 3d sucks !
Det kan jo dårlignok oversætte et object !
Avatar billede stroehm Nybegynder
18. februar 2000 - 12:28 #11
Brug CAD og Illustrator formater det ser bedre ud og fylder mindre !
Avatar billede powder Nybegynder
18. februar 2000 - 12:31 #12
biozork, jeg har ikke ftp´en, jeg har det kun til at ligge på min com...sorry.

Men har du en ftp jeg kan uploade til?
Avatar billede doc.biozork Nybegynder
18. februar 2000 - 12:38 #13
powder>> sure, giv mig din e-mail, og du får ftp-oplysnigerne!

derefter kan vi jo dele adressen med alle andre!!
Avatar billede powder Nybegynder
18. februar 2000 - 12:58 #14
kbizork >> Hmmm email contra ftp...kan du ikke bare skrive den her. så skal jeg se hvad jeg kan gøre. Men husk det er kun et trial version jeg ligger inde med, men de er jo fuldt ud funktionelle nok.
Avatar billede doc.biozork Nybegynder
18. februar 2000 - 13:15 #15
powder >> kun trial ?!? - æv, jeg troede du havde den store ...
men ok!

ang. ftp - så er 'min' ftpserver temmelig meget nede lige nu :o( - desuden er det ikke mig selv som er host! (giver lidt problemer med at udlevere password ... hmm)

se selv på http://www.wiktor.dk

men nu har du min e-mail (se op), så kunne vi aftale noget mere præcist!

- Så vil jeg holde vinterferie...

*Må båndbredden vær med jer!*
Avatar billede powder Nybegynder
18. februar 2000 - 13:21 #16
biozork: Kender du Mirc. Så lad os mødes der og finde ud af noget.

Powder
Avatar billede wracher Nybegynder
18. februar 2000 - 13:57 #17
Avatar billede varz Nybegynder
18. februar 2000 - 15:48 #18
Har gennemledt Mirc. kender du en speciel channel?
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 09:23 #19
stroehm>>> hvis du kender andre løsninger må du endelig sige til.

Jeg har prøvet at importere en dxf fil - men der kan du ikke sætte nogen 3d egenskaber for objected

Hvis der er nogen som kender andre programmer end vecta3d eller evt nogle tekst filer på netop dette må de meget gerne sige til.
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. februar 2000 - 09:40 #20
RhinoCeros 3d fra Rhino3d.com (trial kan kun save 25 gange og der er intet crack pris EDU:1400/full 5500.-

Her kan du tegne/impotere dit 3d (obj/dxf(3ds og mange flere)finde din kamera vinkel slukke for alle lag som ikke er forfra , gemme som illustrator fil , impotere til flash  og der er intet at rense op eller tegne xtra på - for så  fed er rhino og den oversætter dine filer 100%!
Jeg kan ikke finde noget bedere til dette på hele jorden, hverken dyrere eller billigere software gør det så legende let, med super resultater!

Version 1.0 kan ikke gøre det nemt, man kan knækkes  :(

version 1.1 gør det bare lige, men kan kun de 25 gange !

Håber at du kan bruge det til noget.

Ellers er der stadig nogle alternativer, men det er rhino som stryre dette felt indtil videre.

:)
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. februar 2000 - 09:48 #21
Vi har en dansk bruger gruppe for rhino, med nogle super professionelle 3d og cad folk som på trods af de til daglig nok arbejder med det vildeste software inden for dette felt - bruger rhino til rigtig meget alligevel pga at det ER genialt.

http://www.lithium.dk/rhino3d

er urlen til gruppen, men der er ingen som praler med hvad d e har lavet, så der er ikke så meget at se på, men på hvor mailingliste har jeg set hvad nogle af dem kan, det er sgu for vildt !

Man er velkommen i gruppen så længe man ikke køre med pirat software

PS* rhino rendere ad H... til !
Avatar billede cyberlorx Nybegynder
22. februar 2000 - 10:09 #22
Powder & Varz: Det hedder ikke Mirc men
IRC. mIRC er en klient til IRC lavet af Khaled Mardam-Bey. Deraf klientens navn ;o).
Avatar billede tesmara Nybegynder
22. februar 2000 - 15:25 #23
cyberlorx. Det hedder da mIRC når de bruger mIRC vil jeg da siger at de er på mIRC og ikke IRC. Jo' de er på IRC og hvis de nu brugte et andet program til at gå på IRC kanalerne ville jeg sige at de var på [Program Navnet]. Det er det sammen hvis du går på ICQ med Odigo så ville jeg ikke sige at jeg var på ICQ men på Odigo.

(Dette havde ikke noget med spøgsmålet at gøre, det var kun til cyberlorx).
Avatar billede tobias Nybegynder
22. februar 2000 - 15:26 #24
Jeg ville også sige at jeg var på mIRC For hvis du nu brugte Odigo til at gå på icq med hvad vill du så sige at du gik på icq eller på odigo??? Jeg ville helt klart sige at jeg gik på odigo selom jeg rigtigt går på icq kanalen med et andet prog.!

Så selvom der er flere forskellige måder at gå på en Irc kanal på ville jeg stadig sige navnet på programmet jeg brugte eller hvad jeg nu brugte til at gå på irc kanalen med!
Avatar billede tobias Nybegynder
22. februar 2000 - 15:35 #25
Wracker--> Det er kun demoen der ligger der ! Vi ville gerne have en version hvor vi kunne lave noget!
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2000 - 18:45 #26
det har jo ikke noget med klienten at gøre at det er IRC. IRC er det netværk som chatten kører. samme som ODIGO og ICQ også kører forskellige netværk
Avatar billede cyberlorx Nybegynder
23. februar 2000 - 00:01 #27
IRC er en protokol der, i grove træk, første gang så dagens lys i 1988. Der findes adskillige
IRC netværker der selv har udviklere til at udvikle IRC protokollen til netop deres netværks behov og ideer.
IRC vil derfor altid være en overordnet
betegnelse for den form for tekstbaseret kommunikation. Hvis nogen ønsker at fatte noget inden for dette
kan de få RFC'en, som har nummer 1459, på http://www.rfc-editor.org/.

Og så vil jeg undlade at blande mig yderligere i hvad folk kalder hvad.  Det var blot, i første omgang, ment som en venlig rettelse ;o).
Slut herfra ;oþ