Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
17. februar 2000 - 12:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Drivere:

Nogle, som gider poste navne på de fabrikanter, som har lagt de nyeste drivere ud?
Fabrikant + URL...

SEN8OR

Avatar billede ravelin Nybegynder
17. februar 2000 - 12:12 #1
Avatar billede ravelin Nybegynder
17. februar 2000 - 12:13 #2
og http://ntgamepalace.3dfiles.com/ som nok er det bedste
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
17. februar 2000 - 12:23 #3
Ok, tænkte nok det ville blive misforstået. Det jeg havde tænkt mig var følgende:
Det er officiel release dag idag for W2K og originale logitech drivere m.m. lægges ud på nettet i løbet af de følgende dage...Før folk søger forgæves kunne det være fedt at kunne finde ud af HER, hvorvidt driverne lå på deres respektive hjemmesider!
Jeg har været inde på Logitech og fundet W2K drivere (9.0), mens 3Dfx endnu ingen havde... :-)

SEN8OR

Ravelin, da du var den første som svarede får du naturligvis de 15 point, når trådene dør!!!
Avatar billede ravelin Nybegynder
17. februar 2000 - 12:25 #4
Yep takker, men det er da stadig ntgamepalace som styrer og fortæller hvergang en ny W2k driver bliver lagt ud.
Hvorfor dog kigge alle siderne igennem når de gør det og rapporterer?
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
17. februar 2000 - 12:32 #5
Først: Jeg er tit inde på experten og derfor kunne det være fedt, hvis der var et sted, hvor man LIGE kunne checke, om ens drivere var der.
Jeg kendte ikke ntgamepalace og der er sikkert mange andre som heller ikke gør...
Hvis andre synes det er en god idé, at lægge fabrikant + URL herind, så er de velkomne ellers er der jo, som ravelin siger: ntgamepalace.
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
17. februar 2000 - 12:42 #6
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
18. februar 2000 - 05:54 #7
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
18. februar 2000 - 06:00 #8
NVIDIA GeeForce 256 Rel. Can. 3.78 for W2K

http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/software_drivers.html
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
22. februar 2000 - 08:04 #9