Avatar billede webmiss Nybegynder
04. oktober 2001 - 19:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

log on \"boksen\"

Jeg ved, fordi jeg har set det, at man kan sætte win200 op til at undgå at få \"log on boksen\" på, ved opstart. Men hvor pokker er det nu det sættes op ?
Avatar billede cool_casper Nybegynder
04. oktober 2001 - 19:55 #2
Egenskaber for Denne Computer. SÅ fanebladet netværks-id. Og knappen netværks-id. Efter et par spørgsmål kan du bestemme hvilken bruger og password du skal logge på som.
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 19:55 #3
Den første del burde gøre det.

Sidste del er noget med Registreringsdatabasen, som kan være farlig at rode rundt i.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:04 #4
Det virker da ikke kun med den første del!
Avatar billede webmiss Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:07 #5
Prodic - forstod du ikke mit spørgsmål ? Jeg ønskede IKKE logonboksen.... KISS

tx for hjælpen Cool Casper - det funker bare :O)
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 20:07 #6
This can also be turned on in a Windows 2000 Professional domain system by editing the registry.

WARNING: This procedure will allow the user to log on automatically to the domain. This could cause a serious security problem. Anyone booting this system with this registry modification will be logged on to the system with the user\'s security credentials.

Umiddelbart tolker jeg sidste afsnit som en forlængelse af hvordan man gør det i et domæne.
Ikke på en selvstændig PC.
Avatar billede hotpop Novice
04. oktober 2001 - 20:08 #7
Prodics svar virker :)
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 20:08 #8
Webmiss->Ja og det er netop hvad min løsning gør. Fjerner boksen.

Det var jo ikke nemt, at vide at du bare ville oprette en ny bruger.
Avatar billede webmiss Nybegynder
04. oktober 2001 - 20:08 #9
ups sorry prodic, men rode i regedit det gider jeg bestemt ikke når jeg nu ved det kan gøres simpelt
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 20:09 #10
Hotpop->Tak!! - så er jeg ikke helt gal på den endnu.
Avatar billede hotpop Novice
04. oktober 2001 - 20:09 #11
webmiss> du ønsker ikke at se log-on boksen ved start - altså snakker vi om automatisk log-on ;)
Avatar billede hotpop Novice
04. oktober 2001 - 20:09 #12
cool-casper> de point du har fået er faktisk prodics for hans svar er korrekt.
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 20:10 #13
webmiss->Første del af beskrivelsen burde også være nok, så længe du ikke er i et domæne men kun har din egen PC.
Hvis du er i et Domæne, så skal du redigere i databasen også.

Meget mere simpelt bliver det ikke.
Avatar billede hotpop Novice
04. oktober 2001 - 20:10 #14
prodic> NP :)