Avatar billede morw22 Nybegynder
16. februar 2000 - 20:28 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Hvem kan lave dit & dat for 300 point

Er det bare mig eller er der andre der er trætte af opslag fra folk der vil købe en komplet løsning for en eller anden sum.

Niveauet falder mere og mere, da prof eller semi-prof folk ikke gider læse alt det lort (læs opslag).

Konkrete problemer er helt ok, ligemeget hvilket niveau det er på, men folk der vil have enfil de kan copy&paste er ved at gå mig lidt på.

Hvad med en gruppe til de slags opslag, og så en moderator der kan futte alle de indlæg der er havnet forkert i andre grupper ?

Er det bare mig der ved at blive gammel eller hur'?

Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. februar 2000 - 21:17 #1
God ide!
Eksperten er, AFAIK, kun en god hjælp til at finde en løsning, på et specifikt problem/spørgmål!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. februar 2000 - 21:20 #2
Hvorfor sætter du egenligt point på dette spørgsmål ??

Hmm, et hurtigt svar...
Nej, det ikke bare dig der er ved at blive gammel :o)
Avatar billede dar Nybegynder
16. februar 2000 - 22:48 #3
<html>
<head>
<script>
alert('det ville da være en god ide.')
</script>
</head>
<body>
hehehehe
</body>
</html>

Nu vil jeg gerne have de 300 point...:-)
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2000 - 22:52 #4
Eksperten er alt dækkende inden for IKT
Avatar billede spacey Nybegynder
16. februar 2000 - 23:43 #5
Manden har jo ret!

Der er ikke noget værre en folk der søger hele scripts, eller allerværst:

Færdige designs, Bannere, logoer!

Vi burde alle beslutte at vi ikke svarer på den slags!

/JEns
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
17. februar 2000 - 08:24 #6
Tjaah...jeg ved ikke. Med fare for at blive upopulær :-) så synes jeg på sin vis det er OK - hvorfor ikke udnytte muligheden for at udnytte den slags problemer også? Jeg må indrømme at det ikke rigtig kan bringe mit pis i kog. Hvis der er nogen, der kan, som gerne vil have points, hvorfor skulle de så ikke have lov? Og de folk der "køber" ydelserne for points - ja, er det ikke mest dem selv det går ud over hvis de aldrig selv får det lært, som de ikke kan finde ud af?
;-)
Avatar billede morw22 Nybegynder
17. februar 2000 - 15:17 #7
Så kunne man da i det mindste oprette en gruppe til det, så vi andre slipper for det.

Avatar billede lvmadsen Nybegynder
18. februar 2000 - 08:31 #8
>>morw22: Det kan du da have så inderligt ret i - det er der altså bare ikke...men måske alle jer der føler jer meget generet af det kan foreslå det for Admin...
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2000 - 09:21 #9
En katagori " Jeg mangler "
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
18. februar 2000 - 09:47 #10
Ja, for eksempel. Altomfattende og intetsigende og alligevel præcist...
:-)
Avatar billede dar Nybegynder
18. februar 2000 - 10:57 #11
OK ide.
Avatar billede meyersweb Nybegynder
23. februar 2000 - 12:26 #12
Nu er jeg ikke ligefrem specialist inden for webdesign o.l. og har således anvendt eksperten til hjælp - både med konkrete spørgsmål og med totalløsninger.

At niveauet er faldet p.g.a. at folk ønsker cut&past løsninger er godt nok noget af det mest selvforherligende pis jeg længe har hørt. Vi kan måske ønske en kategori fx til cup&past html, men at morw22 ikke gider bruge hans dyrebare tid på at læse problemer fra os "amatører" fortæller en del mere om morw22 end de knap så dygtige webdesignere m.v.
Avatar billede morw22 Nybegynder
23. februar 2000 - 12:42 #13
meyersweb > Så har du åbenbart ikke læst hvad jeg skrev:

Citat start:

Konkrete problemer er helt ok, ligemeget hvilket niveau det er på, men folk der vil have enfil de kan copy&paste er ved at gå mig lidt på.

Citat slut.

Jeg gidder altså godt at bruge tid på folk der har et konkret problem, selvom de er "amatører".

Det jeg er træt af er at folk vil have det hele uden selv at bruge tid på at sætte sig ind i de forskellige teknologier.

Hvis folk vil uvikle sig selv er det helt fint at de spørge - så længe det er konkret.

Så læs da hvad folk skriver inden du begynder at slynge ting som "selvforherligende pis" ud.

Kom igen meyersweb, men prøv at være mere saglig!

Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2000 - 13:29 #14
Nogle af spørgsmålende ligner mere et spørgsmål om, at få noget lavet uden, at skulle betale kroner. Der er nogle tydelige eksempler p.t. omkring hvem kan lave banner til ....... . Det er disse spørgsmål morw du er træt af. Det er ikke et spørgsmål, om at sætte sig ind i teknologi, men der i mod, som jeg nævner et spørgsmål om at spare kroner, eller at gøre tingende, så billige, som muligt.

Mange info sider af forskellige karakter kører jo på free basis.

Alle kan jo ikke være lige god til alt.
Avatar billede morw22 Nybegynder
23. februar 2000 - 15:27 #15
Fair nok, men disse "opslag" burde ikke blandes sammen med ihærdige folk der sidder med et problem de ikke selv kan løse.

Dette er blot min holdning - derfor stillede jeg et forslag om man ikke kunne adskille de to ting.

EOD

Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2000 - 23:29 #16
Nej, der findes jo også katagorier til disse opgaver.