Avatar billede beta Nybegynder
04. oktober 2001 - 01:18 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Palit Microsystems GeForce2 Pro

Er der noget dåligt at sige om et Palit Microsystems GeForce2 Pro 64Mb ? Til en pris på 1129.- er det lidt af et røverkøb vil jeg mene, da man skal gi\' ca. 1700.- for tilsv. ASUS kort, men hvad mener i ?

Har desværre kun 7 piont :(
Avatar billede kludedukken Nybegynder
04. oktober 2001 - 01:41 #1
Har selv haft kig på et Palit kort og ville ikke være utryg ved at købe det !
Avatar billede trixx Nybegynder
04. oktober 2001 - 02:14 #2
Kortet har kun fået positiv omtale inde på edbprisers forum, så jeg tror roligt du kan købe det... Over også selv at købe det :)
Avatar billede beta Nybegynder
04. oktober 2001 - 02:23 #3
Det lyder næsten for godt, så er det jo et rigtig røverkøb ;-)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
04. oktober 2001 - 02:30 #4
De findes stadig .....røverkøbene :o)
Avatar billede hotpop Novice
04. oktober 2001 - 11:23 #5
beta> Har du tjekket hvad der følger med de 2 kort? Mener ar der følger nogle ekstra ting med til asus´s kort så som spil m.m. - men kan jo huske forkert... :)
Avatar billede bbs Nybegynder
04. oktober 2001 - 15:10 #6
Køber det samme, dog monterer jeg nogle andre blæsere på det, så jeg er sikker på at det er 100% stabilt.
Avatar billede beta Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:41 #7
Jeg fik en mail fra en forhandler som skrev at billede kvaliteten skulle være lidt bedre med ASUS, her var det nok ment i Windows.
Avatar billede beta Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:43 #8
hotpop> jeg har ikke tjekket om der følger noget med de 2 kort, driveren kan jo hentes på nettet, og det er jo alt hvad man har brug for ;)
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2001 - 11:34 #9
Takker for points :)