Avatar billede jhlm Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:08 Der er 3 kommentarer

USB problemer

Når jeg starter op i WIN2000 vil min USB port ikke starte. Jeg får hardwarefejl 10 og det sker hver gang jeg starter op. Det er derfor nødvendigt at fjerne USB porten fra hardwareliste og lade device man. finde ny hardware. Denne framgangsmåde er uhensigtsmæssig. Hvordan løses dette problem?
Der er ingen problemer under WIN98 SE og det er først efter at jeg opgraderede min BIOS at WIN2000 problemet opstod.
Avatar billede pringle Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:12 #1
Hmm..hvad med en opgradering af bundkort-drivere? Altså, VIA4in1-drivere eller Intels tilsvarende.
Har du gjort det?
Avatar billede koep Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:13 #2
Så er det nok din bios der er problemer har du været ude i bios og se hvad der står der og har du tjekket at det er den rette bios version for dit bundkort?
Avatar billede jhlm Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:21 #3
Det interessante er, at hardwaren virker fint - og dermed også driverne - men at WIN2000 ikke selv (ved opstart) kan starte hardwaren. Dette skal gøres manuelt. Der er som nævnt ingen problemer under WIN98 SE