Avatar billede mbo Nybegynder
26. maj 1999 - 16:03 Der er 8 kommentarer

Frontpage 98 på IIS server

Efter installation af FP98 og F.extensions fungerer hjemmeside ikke korrekt. Der genereres fejl i javascript og tekst præsenteres med anden skrifttype end før. Har afinstalleret FP98 men det har ikke hjulpet. Hvad er der sket??
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
26. maj 1999 - 16:27 #1
...er fejlen opstået efter at du er begyndt at redigere sider med FrontPage98
Avatar billede mbo Nybegynder
26. maj 1999 - 16:35 #2
Hej bbe1379

Jeg kan ikke umiddelbart svare på det, da det er en kollega til mig som varetog installationen og vedkommende er ikke at træffe nu - men hvad forskel gør redigeringen???
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
26. maj 1999 - 16:38 #3
Der er den forskel at FrontPage er en slemmer en når det gælder "respekt" for kode. Hvis du har brugt DreamWeaver eller en anden editor, kan du sagtens regne med at FrontPage laver om på strukturen i dit doc......ofte på bekostning af funktionerne......med andre ord: hvis det ikke er oprettet i FrontPage skal du ikke regne med at det virker når du har gemt det med FP
Avatar billede mbo Nybegynder
26. maj 1999 - 16:42 #4
Har du en løsningen på problemet??
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
26. maj 1999 - 16:45 #5
Der er ingen....dine docs er ændrede/ødelagte

Kan du skrive HTML/ASP/PHP i hånden (...altså med notepad), så ville jeg foreslå at du fandt en gammeldags texteditor og rettede det hele manuelt og holdt det langt væk fra FP.....brug DreamWaever i fremtiden (....den synes jeg ihvertfald er klart bedre)
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
26. maj 1999 - 16:46 #6
ihvertfald = i hvert fald
Avatar billede oscar Nybegynder
27. maj 1999 - 09:25 #7
jeg mener at FP er ok, når det gælder opsætning af brugerflade (tables ol.), men det er rigtigt som bbe1379 skriver.. lav koden i hånden når det gælder form´s der er FP noget forvirrende at arbejde med, den ændre gerne selv i scriptet.. brug evt. Textpad 32 (http://www.textpad.com/) den er freeware
Avatar billede _christian_ Nybegynder
12. juli 1999 - 11:46 #8
Ja Fp er noget lort (undskyld sproget), men det prog. laver helt om på ens html struktur, og retter i koderne.