Avatar billede torbenengelbreth Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Feedback ønskes på nyt website

Hej derude!

Har netop afsluttet en total renovering af min hjemmeside: www.brugtecykler.dk

Før var den lavet i html uden databaser. Nu er den baseret på ASP og hele designet skulle gerne være mere brugervenligt. Men det er jo svært at se det med andre øjne... Så det ville være skønt med lidt \"uvildig\" feedback med henblik på at gøre siden endnu bedre. På forhånd tak!
Avatar billede jakoba Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:39 #1
NS4.7 : der er et eller andet der går til timeout for hver sideload (men siderne ser ok ud)

IE4 : køn, konsisten og overskuelig.
nok lige lovlig mange valgmuligheder i menuen ude tilvenstre. Kunne links fx ikke blot være eet link til en side hvor man så vælger videre?
søgningen ser ud til at virke fint.
logoets bogstaver har vist ikke den \'rå\' effekt hos mig du ønsker, de ser blot ud til at være tegnet dårligt.
hvorfor fixere bredden til 800 din midtceller er ren tekst og kan sagtens strækkes. logoet kan evt også strækkes efter vinduesbredden.

mestendels en dejlig side.

mvh JakobA

Avatar billede stampeair Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:53 #2
Det ser også godt ud i IE 5
jacoba beskriver det ret godt
\"logoets bogstaver har vist ikke den \'rå\' effekt hos mig du ønsker\"
Jeg syntes også det er det eneste rigtige dårlige ved din side, tilgændgæld kan jeg ret godt lide dit farvevalg på siden (- logo)
Avatar billede torbenengelbreth Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:56 #3
Hmm... det med logoer er jo altid et spørgsmål om smag eller behag, men derfor vigtigt at vide hvad andre synes - så kommetarer fra flere om dette (bare ganske kort) er meget velkomne.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:35 #4
jeg må indrømme, at jeg ikke synes dit topbanner er så grimt endda... bryder mig dog ikke om den grynede effekt, der fremkommer, da du bruger jpg. Overvej gif i stedet...

webmaster er i eet ord - ikke to (web-master med stort kryds over). det hedder ikke inter-nettet, vel?...
Avatar billede torbenengelbreth Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:43 #5
Tak. Jeg har faktisk også ændret topbanneret i mellemtiden!

Den med webmaster/web-master tager jeg til mig og retter med det samme.