Avatar billede colt-markey Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lige lidt Design

Hey Eksperter !
jeg har lige et spørgsmål :D Jeg har lavet denne Table som jeg gerne vil have til at fungere i min tagwall. DVS: Jeg har en Tagwall men med det forkerte design, designet har jeg så lavet her ! (Nedenstående)

<div align=\"center\"><center>

<table cellSpacing=\"1\" width=\"100%\" border=\"0\">
<TBODY>
  <tr>
    <td borderColor=\"#111111\" width=\"100%\" bgColor=\"#000000\"><table cellPadding=\"3\"
    width=\"100%\" border=\"0\">
<TBODY>
      <tr>
        <td vAlign=\"top\" width=\"75%\"><p align=\"center\"><font face=\"Verdana\" color=\"#00ccff\"
        size=\"2\">TEST<br>
        Nu er der en ny testside smidt op.. bare for sjaw da :D</font></td>
      </tr>
</TBODY>
    </table>
    </td>
  </tr>
</table>
</center></div>

---
Hele min Tagwall:

<?
if ($mode == \"opret\") {

$navn = ereg_replace(\"<\",\"<\",$navn);
$navn = ereg_replace(\">\",\">\",$navn);

$email = ereg_replace(\"<\",\"<\",$email);
$email = ereg_replace(\">\",\">\",$email);

$icq = ereg_replace(\"<\",\"<\",$icq);
$icq = ereg_replace(\">\",\">\",$icq);

$besked = ereg_replace(\"<\",\"<\",$besked);
$besked = ereg_replace(\">\",\">\",$besked);

$besked = ereg_replace(\"(\\n\\r|\\r\\n)\",\"<br>\",$besked);

if (ereg_replace(\"[0-9]\",\"\",$icq) == \"\") {
    if ($besked == \"\") {
        Echo \"<P align=center><FONT face=Tahoma size=2><STRONG>Du skal nok lige skrive en besked ikk</STRONG></FONT></P>\";
    }
    else {
        if ($navn == \"\") {
            Echo \"<P align=center><FONT face=Tahoma size=2><STRONG>Du skal nok lige skrive dit navn ikk</STRONG></FONT></P>.\";
        }
        else {
            $fil = \"tagwall.txt\";
            $tid = strftime(\"%d %B %Y\", getlastmod()+3600);
            $str  = \"<tr><td colspan=\\\"2\\\"><hr size=\\\"1\\\"></td></tr>\\n<tr><td><FONT face=Tahoma size=2>Tid:</td><td><FONT face=Tahoma size=2>$tid</td></tr>\\n</tr>\\n<tr><td><FONT face=Tahoma size=2>Navn:</td><td><FONT face=Tahoma size=2>$navn</td></tr>\\n<tr><td>Email:</td><td><a href=\\\"mailto:$email\\\"><FONT face=Tahoma size=2>$email</a></td></tr>\\n<tr><td><FONT face=Tahoma size=2>Icq:</td><td><a href=\\\"http://wwp.icq.com/scripts/search.dll?to=$icq\\\"><FONT face=Tahoma size=2>$icq</td></tr>\\n<tr><td colspan=\\\"2\\\"><br><FONT face=Tahoma size=2>$besked</td></tr>\\n\";
            $fp = fopen($fil, r);
            if($fp) {
                $filArray = file($fil);
                $result = implode(\"\", $filArray);
                $result = \"$str$result\";
                fclose($fp);
            }
            $fp = fopen($fil, w);
            if($fp) {
                fputs($fp, $result);
                fclose($fp);
            }
else {
    echo \"<P align=center><FONT face=Tahoma size=2><STRONG>Dit icq nummer er ugyldigt</STRONG></FONT></P>.\";
}
$mode = \"\";

}
?>

<html>
<head>
    <title>YiR najs News Script !</title>
</head>

<body bgcolor=\"#bec2c1\" text=\"black\" link=\"blue\" vlink=\"blue\" alink=\"blue\">
<P align=center>
<FONT face=Tahoma size=2><STRONG>Tagwall V1.0</STRONG></FONT></P>

<?
if ($mode == \"\") {
?>
<P align=center><a href=\"default.php?mode=tilfoj\"><FONT face=Tahoma size=2>Tilføj besked</FONT></a></P>
<table border=\"0\" align=\"center\">
<?
readfile(\"tagwall.txt\");
?>
</table>
<?
}
?>

<?
if ($mode == \"tilfoj\") {
?>
<P align=center><a href=\"default.php\"><FONT face=Tahoma size=2>Tilbage til forum</FONT></a></P>
<form action=\"default.php\" method=\"post\">
<input type=\"hidden\" name=\"mode\" value=\"opret\">

<table border=\"0\" align=\"center\">
<tr><td><FONT face=Tahoma size=2>Navn:</FONT></td><td><input type=\"text\" name=\"navn\" style=\"background-color: Black; color: White; font-family: Tahoma; font-size: 10;\"></td></tr>
<tr><td><FONT face=Tahoma size=2>Email:</FONT></td><td><input type=\"text\" name=\"email\" style=\"background-color: Black; color: White; font-family: Tahoma; font-size: 10;\"></td></tr>
<tr><td colspan=\"2\"><textarea name=\"besked\" cols=\"30\" rows=\"8\" style=\"background-color: Black; color: White; font-family: Tahoma; font-size: 10;\">
Avatar billede colt-markey Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:09 #1
Er der ingen der kan hjælpe eller har i overset mit Spm ??
Avatar billede codebase Praktikant
02. oktober 2001 - 23:37 #2
øhh, jeg forstår ikke dit spg..!!
Avatar billede mortenfn Nybegynder
03. oktober 2001 - 08:46 #3
forstår ikke helt hvad du mener.

Hvis du selv har lavet det hele, må du da også kunne rette i det !!

Iøvrigt mangler der noget for neden.
Avatar billede colt-markey Nybegynder
08. oktober 2001 - 20:51 #4
...