Avatar billede hbs Nybegynder
02. oktober 2001 - 04:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Problem ved download..

hej..
Ved download får jeg tit denne besked..
\"Error #800705B4(This operation returned because the timeout period expired.)in WaitForReadyLock\"

Har prøvet dette,,skiftet til win98, skiftet netkort, skiftet ledninger ved netkort, gået tilbage til win2000 intet hjalp...
Så ved download med/uden downloadmanager er der felj i filerne, nogen der kan hjælpe :-)))
Avatar billede bjarte Nybegynder
02. oktober 2001 - 04:06 #1
virus? har du skjekket for virus? høres ukjent ut for meg.. konluderer med virus.... ;)
Avatar billede hbs Nybegynder
02. oktober 2001 - 04:08 #2
nej er ikke virus, er tjekket ...
Avatar billede bjarte Nybegynder
02. oktober 2001 - 04:21 #3
har du prøvd å kjøre SFC.EXE ??
systemfilskjekker?
og kanskje også du kan laste ned reclean..
søk på www.download.com
Avatar billede bjarte Nybegynder
02. oktober 2001 - 04:22 #4
hvilken type tilkobling til nettet har du?
Avatar billede hbs Nybegynder
02. oktober 2001 - 05:34 #5
kører adsl \"netexpress 2\" fra teledk....
og er på en nyinstallation af win2000 så det er ikke problemmet...
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 07:05 #6
Har du tjekket af med TDC, at der ikke ligger en fejl i din forbindelse, det tyder noget nemlig på.
Avatar billede klatten Nybegynder
02. oktober 2001 - 08:12 #7
vil konkludere det samme som kharder. \"timeout period expired\" lyder som en fejl på TDC\'s server.
Avatar billede kapla Nybegynder
02. oktober 2001 - 08:18 #8
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 08:56 #9
kapla0 der står da ikke noget omkring download og det er windows 2000 Event System.
Avatar billede kapla Nybegynder
02. oktober 2001 - 08:58 #10
The error code 800705b4 indicates ERROR_TIMEOUT. However, the \"ERROR_TIMEOUT\" text does not appear in the event log message.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 09:34 #11
oki det er det du mener, men det er da ikke download det omhandler?
Avatar billede kapla Nybegynder
02. oktober 2001 - 09:37 #12
Nej, bare for at give en ide om hvad der kunne være gal.
Avatar billede hbs Nybegynder
02. oktober 2001 - 16:46 #13
har snakket med teledk de siger min forbindelse er ok, men det er jo osse deres standard svar :-((
de sendte nyt software til mit modem, men det hjalp ikke....
så alt hjælp er stadigvæk mere end velkommen :-))
Skal siges hvis min makker henter den fil jeg prøver på så er der ingen problemmer hos ham, han har bredbånd hvor jeg kører med netexpress, og han bor 75 meter fra mig...
Avatar billede hbs Nybegynder
03. oktober 2001 - 04:04 #14
Har nu tetset min pc hos min makker og der er der osse problemmer med min pc, og kun min, så nu er det et hardware problem, der er skyld i problemmet..
Har testet med andre ram, og ram er ikke problemmet, så tilbage er dette som kan lave ged i det..
Soltek 75kav bundkort, leadtek tnt2 grafikkort,logitech trådløs mus, og så en harddisk...men hvilket der er problemmet ja det ved jeg ikke..
Skal sige bios er flashet d.d med nyeste software , det hjalp heller ikke...
Avatar billede hbs Nybegynder
17. december 2001 - 14:58 #15
problemmet er løst. var rammene det var galt med...