Avatar billede kohaii Nybegynder
01. oktober 2001 - 23:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mpg til divx

hvordan laver jeg mpg til divx
Avatar billede bachus Nybegynder
21. november 2001 - 11:32 #1
Simpelt...
Gå ind på http://www.doom9.net og hent FlaskMPG. Det kan alt lige fra at konvertere MPG til DivX, til at rippe DVD\'ere.

/BachuS
Avatar billede kohaii Nybegynder
21. november 2001 - 18:57 #2
ok tak
Avatar billede prodic Mester
21. november 2001 - 19:00 #3
En kort (måske) brugbar guide til FlaskMPG :

http://www.divxit.dk/artikler.php?artikel=6&kategori=DVD%20rip
Avatar billede kohaii Nybegynder
22. november 2001 - 19:47 #4
hmmm ok jeg vil entlig gerne vide hvordan giver jeg folk der svare de point jeg har
Avatar billede prodic Mester
22. november 2001 - 20:18 #5
Først skal du bede folk om at svare - når de så har svaret kan du fordele point.

Hvis du vil fordele point nu er du nødt til, at oprette et nyt spørgsmål med en henvisning til dette spørgsmål.
I det nye spørgsmål skal bachus eller jeg så svare alt efter hvem der skal have pointene.
Når du har oprettet det nye spørgsmål laver du et link i dette spørgsmål så de svarende har en chance for at finde det nye spørgsmål.

Du skulle ikke have lukket dette spørgsmål selv.