Avatar billede hr_peki Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:23 Der er 16 kommentarer

Hvordan, tjene penge!

Hvad er en god og let måde at tjene penge på i hverdagen, det behøver ikke at være helt lovligt,, he he, kun for sjov.,

Men kan i ikke nogle gode metoder som i vil fortælle ps andre sørgelige studerende, som ikke har nogle penge, og ikke tid til fritidsarbejde!
Avatar billede xenophobia Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:24 #1
Læs PHP og lav nogle scripts til firmaer
el.
stå op kl.: 04:00 og del aviser ud

=)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:28 #2
god ide, men det tager jo meget tid, kender i ikke noget, for der er mange unge som har mit problem, Bare kom med flere forslag, de er ik ehelt så dumme!
Avatar billede milpoer Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:31 #3
Find et job der er studie relateret og slå to fluger med ét smæk.

Avatar billede freeman Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:31 #4
sælge computere eller parfume.. og få provision..

Jeg har nogle adresser :-)
Avatar billede milpoer Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:32 #5
bliv avis sælge for en af de større aviser og derved provision..
Avatar billede hr_peki Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:32 #6
freeman>>> mener over hjemmesiden!

Milpoer>>> Hvad mener du???
Avatar billede milpoer Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:33 #7
Med Studierelateret eller det avis job. ?
Avatar billede milpoer Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:35 #8
Jeg mener find et job der matcher det du studere og lav noget inden for den branche

ang. Avis sælger.
Kan man som studerende for job hos aviserne som sælger du skal sidder hjemmefra og ringe til personer på en tilsendt liste, jo flere du sægler jo mere tjerner du.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:35 #9
begge dele!
Avatar billede freeman Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:38 #10
nej.. men jeg har en email..
Du kan få nogle prislister som du kan gå ud fra, tage en bestilling ind og få profession..

Avatar billede hr_peki Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:39 #11
OK! du kan bare snde dem til mig!

hrniceguy@ofir.dk
Avatar billede husi Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:45 #12
Tag og tjeck www.studiejobs.dk

Hilsen
Husi fra www.ITordbog.dk
Avatar billede tmceu Praktikant
01. oktober 2001 - 23:10 #13
Det skal være en god og let metode og det må ingen tid tage hmmmm... jeg tror sq ikke den metode findes, og hvis den gør så send den lige videre, for så vil jeg kysse mit fuldtidsjob farvel.

Helt ærligt, jeg tror du har større chancer for at tjene penge ved at spille lotto end for at finde den indtægtskilde.
Avatar billede taamas Nybegynder
02. oktober 2001 - 08:35 #14
http://www.flashbanger.com/

Gør som dem begynd på flash og lave dig en masse banners til firmaer. Hvis så du bliver god kan det være du kan tjene penge. Jeg har selv ville det engang men det blev aldrig til noget.
Avatar billede fastpoint Nybegynder
02. oktober 2001 - 08:40 #15
Meget enkelt... lav en porno side og tilmeld dig denne sponsor dialers2k.com og en eller anden pay pr. click sponsor. Porno sider har det med at blive kendt hurtigt så længe der er noget indhold. Dialers2k.com betaler MEGET mener jeg:)
Avatar billede 3z Nybegynder
02. oktober 2001 - 09:27 #16
freeman>> kunne du ikke sende mig en mail med de oplysninger du har til salg af computere - er formentlig interesseret!

Takker :-)