Avatar billede roja Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konvertering fra divx til vcd

Jeg har brug for noget software som kan konventere film i divx format til vcd format.

Er der nogen der kan hjelpe mig med det??
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 22:16 #1
Avatar billede nordvest Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:16 #2
hejsa

tjeck denne side:

http://www.vcdhelp.com

massere af gode tools, og en genial guide til alle forskellige formater, dvs. til at lave vcd, xvcd, svcd, divx osv.

Hilsen Nordvest
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 22:20 #4
hvad var der galdt med mit svar ?
Avatar billede roja Nybegynder
02. oktober 2001 - 23:27 #5
Det er ikke noget galt med dit savar space, det tilfældigt at nordvest fik pointene, jeg accepterede et svar som henviste til en hjemmeside. Da jeg fik begge svar på samme tid og svarene er enslydene, trykkede jeg på knappen accepter ud for det navn, som var markeret og det var åbentbart nordvest.

Jeg må jo nok indrømme, at jeg meldte mig til for at få løst midt problem og derfor har jeg ikke rigtigt sat mig ind i systemet, med pointene og det der med at acceptere et svar eller at afvise et svar, jeg bruger kun denne hjemmeside til, at få hjelp til nogle ting, som jeg ikke selv kender svaret på, og jeg syntes at det er en kanon måde, at få og give hjælp på.

Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 23:59 #6
hvis du vil give flere personer points skal du trykke på avanceret ;o)
Avatar billede roja Nybegynder
03. oktober 2001 - 00:11 #7
Ok det husker jeg til en anden gang og tak for din hjælp ;o)