Avatar billede dj.iceman Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:34 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Forskellen??

Hvad er forskellen på 512 Mb RAM fra Apacer overfor 512 Mb RAM fra Noname, bortset fra at prisen er ca. 200 kroners forskel??
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:39 #1
Garanti
Avatar billede Lasse Novice
01. oktober 2001 - 21:46 #2
det er sådan at næsten alle mærkevare RAM udsættes for adskillige tests... Det kan man ikke være sikker på med noname. Du har dog den samme garanti på varen(varighed), men du vil nok opleve flere fejl på noname end på mærkevarer... hvilket på længere sigt kan være irreterende
Avatar billede Lasse Novice
01. oktober 2001 - 21:47 #3
når jeg taler om flere fejl, så mener jeg:

hvis man tager 10000 noname, og 10000  mærkevarer, så vil fejl% på noname være højere end på mærkevaren
Avatar billede dk183 Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:58 #4
enig med gooky, desvidere er noname oftest overclocktede hvad angår ram kredsene som også har tendens til at blive varme da printet er af mindre kvalitet.. Dette betyder kortere levetid.
Avatar billede bbs Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:24 #5
Garanti, det er også et mærkevare, hvilket jo altid er godt.
Der er vidst 10 års garanti på apacer ram, hvilket jo er en del.
Det kan slet ikke betale sig at købe Noname fremfor Apacer, da Noname er 3. parts ram og Apacer er 1. parts ram.
Avatar billede klatten Nybegynder
02. oktober 2001 - 08:23 #6
Der er jo også 10års garanty på PQI ram, og de også en del billigere en Apacer...så svaret kan da ikke være GARANTI!

Apacer er god kvalitet, hvor du ikke vil få fejl, der resulterer i konstante genstart af pc\'en!!!

Jeg kan klart anbefale Apacer, hvis det er til en alm. bambus-pc!! Til mærkevare-pc skal der desværre lidt flere slanter på bordet for at undgå fejl!!
Avatar billede nmouse Nybegynder
02. oktober 2001 - 10:51 #7
Du kan sagtens undgå at dine PQI ram går ned i tide og utide, så længe du overholder bus frekevensen på motherboardet. Altså, du kan sagtens købe PQI.
Avatar billede klatten Nybegynder
03. december 2001 - 08:46 #8
tak for point!