Avatar billede chrede Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skærm opdateringhastighed (HZ) ¿?

Hvordan ændre jeg skærmopdateringshastigheden i win200dk i mine spil (Counter Strike) som kører OpenGL ? jeg bruger Detanator 3 driver til mit grafikkort (asus geforce 256, 32MD ddr) jeg spiller i openGL 1024 x 768.... 60HZ. vil gerne op i 75-100hz, min skærm understøtter dette og er installeret med driver (eizo F56 17\").....

Mvh
chrede!
:-(
Avatar billede kapla Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:32 #1
Avatar billede dk183 Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:47 #2
Højreklik ude på skrivebordet
vælg egenskaber
vælg fanebladet indstillinger
vælg knappen avanceret
vælg fanebladet adaptor / kort
vælg list modes / list alle muligheder.
derinde kan du vælge en givet opløsning med det antal Hz du ønsker
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 21:48 #3
på min pc (win200 ) højreklik på skrivebordet -> vælg instillinger -> tryk på advanseret -> vælg skærm  og så skulle det meget gerne kunne lade sig gøre
Avatar billede chrede Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:51 #4
det fra kapla0 virker perfect.... de 2 andre muligheder kan jeg ikke få til at virke.... svar kapla... så du kan få point :-)
Avatar billede dk183 Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:55 #5
§chrede

tillykke, men jeg ville under alle omstændigheder finde en løsning der ikke var sw afhængig i tilfælde af at der næste gang ikke eksisterer et sådan middel.... De to nævnte foreslag er begge taget fra W2k settings, og begge relle bud... det undrer mig lidt at de ikke virkede...

men skidt pyt tillykke
Avatar billede chrede Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:59 #6
tak, jeg kunne godt finde den liste du skrev om, men jeg kan ikke ændre noget derinde, det virker som om at det bare er en liste over muligheder og ikke andet!... men hvad, der går sikkert ikke lang tid før jeg kører XP isteder, så er den sikkert gal igen! :-=
Avatar billede dk183 Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:01 #7
hehe kører selv xp, du smider bare et indlæg
Avatar billede kapla Nybegynder
02. oktober 2001 - 09:49 #8
Svar :-)