Avatar billede bb2 Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:00 #1
Hvor mange gange er det lige det spørgsmål er blevet oprettet??
Og under forskellige brugernavne... *tsk* *tsk*
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:03 #2
Hvilket er pænest? www.dro.subnet.dk er i hvert fald mindst grim.
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:04 #3
lol
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 18:05 #4
Den sidste er suverænt bedst med henhold til farver og design. Din første side er helt blå, og hvis der er en farve, som jeg ikke kan udstå en nuancering af, så er det blå! Desuden er det federe med deltagerne i toppen, men når du engang kommer så langt, så skulle man gerne kunne klikke på dem og læse deres profil!
Desuden virker det lidt kikset med stemmen på den første stemme...
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 18:41 #5
Skal vi ikke aftale at alle der svarer på noget med Big Brother fra nu af bliver meldt for snyd?

:)
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 20:32 #6
mon ikk det var en ide for folk med big brother sider bare snatr at komme igang med at skrive noget på dem istedet for at blive ved med at plage os med snyd og spørgsmål om deres design??
der er jo ikk så lang tid tilbage (men laaaaang tid nok sq)

POPCORN\'et :)
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 20:40 #7
hehe...

\"Denne side er under opbygning\" siger vel alt om bb2/michaelsmidth/anderspedersen/probelmos/xenix eller hvem han nu vælger at imitere....
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 20:49 #8
<title>Titel på side</title>

er det den danske version af frontpage der finder på sådan noget eller hva???
en fejl man selv bør finde første gang man tester siden
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2001 - 15:07 #9
phunkypopcorn>> Enig med dit sidste indlæg! Den ting, der trækker mest ned hos mig ud over blå nuancer er u-<title>-de sider, så få lige lidt overskrift på, bb2!