Avatar billede otn Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Anlægskartotek

Jeg har brug for et anlægskartotek. Findes der eksempelvis færdige løsninger opbygget i Excel eller Access vil jeg blive vildt glad.
Findes løsningen som freeware eller andet, har det også interesse.
Løsningen skal kunne håndtere de grundlæggende økonomiske bevægelser.
Anlægsbestanden er ret beskeden (under 30) så dyre løsninger har ingen interesse.
Avatar billede mariaf Juniormester
02. oktober 2001 - 13:28 #1
Jeg kender ingen freeware, men der findes til Concorde XAL, men om det overskrider grænsen for \"dyre løsninger\", det ved jeg jo ikke.
Avatar billede otn Nybegynder
02. oktober 2001 - 13:43 #2
Til mariaf,
Al respekt for Concorde XAL, men jo, den løsning bliver alt for dyr.
Jeg benytter selv Concorde C5, og løsningen til anlægskartoteket behøver ikke nødvendigvis at være integreret med selve økonomisystemet, men vil selvfølgelig være smart.
Ellers tak for forslaget :-)
otn
Avatar billede kurtw Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:35 #3
Prøv at besøge www.admiral.dk, løsningen du efterlyser kan meget vel findes som standard til en fornuftig pris.
mvh
Kurt
04. oktober 2001 - 09:47 #4
Jeg har engang lavet noget i Excel - det må du gerne teste! fd@win-consult.com
04. oktober 2001 - 14:44 #5
Den er lavet i Excel 5.0, hvor makro sproget var på dansk.... virker ikke i Excel2000 - jeg trækker mit tilbud tilbage.
Avatar billede otn Nybegynder
08. oktober 2001 - 10:55 #6
Til kurtw,
Tak for forslaget, men det gav desværre intet resultat.
Løsningen dér ville være at skifte hele økonomisystemet, da anlægskartoteket er en integreret del af deres øk.-system.
Mvh.
otn
Avatar billede otn Nybegynder
08. oktober 2001 - 11:00 #7
Til Flemming,
Okay, jeg forstår..
NB! - tænker liige lidt over den med \"huslejen\".
Mvh.
otn
Avatar billede dma Nybegynder
17. oktober 2001 - 13:45 #8
Der findes et modul til C5 som firmaet AMC fremstiller (www.amc.dk).

Desuden har Navision C4 et anlægsmodul.

Sidstnævnte er så absolut den billigste. C4 Light + Anlægsmodul kan du få for kr. ca. 3.600 + moms!
23. juni 2016 - 14:01 #9
Hej der findes et rigtig godt anlægskartotek på www.easyaktiv.dk