Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:45 Der er 26 kommentarer og
2 løsninger

Festarrangøren spørger: Ølpriser og leje af forsamlingshus...

Jeg skal til at arrangere en fest sammen med en fra min klasse, og nu mangler jeg lidt oplysninger:

Priser på øl-fustager, gerne \"byens øl\", Ceres, eller noget andet fad-halløjsa... Samt hvor mange liter, der er i sådan en...
Derudover skal vi have lejet et forsamlingshus til 70-80 mennesker i Risskov-området (Århus N.). Hvad kan man forvente prisen er for sådan noget, eller har du ligefrem et sted du vil foreslå?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:55 #1
hvad tid sagde du??? *GGG*
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:57 #2
nikolajdu>> Engang i november... Du har hermed fået en sær-invitation, hvis du kommer til fastlandet :o)
Avatar billede fcs Novice
01. oktober 2001 - 17:00 #3
Nikolajdu>> Jeg troede at du var færdig med at feste i Åruhs ;-)

Et bud kunne være folkedansernes hus (her selv været med til at leje det og holde fest - bare rolig, man behøver ikke at høre folkemusik og danse folkedans)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:02 #4
Fcs - Jeg er dårligt kommet i gang :-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:03 #5
fcs>> Er det ikke vildt dyrt? Kan man feste vildt og uhæmmet hele natten uden klager? :o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:03 #6
btw, fcs>> Klarer du jobbet som dj? ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:04 #7
\"feste vildt og uhæmmet\" - Lyder spændende....
Avatar billede fcs Novice
01. oktober 2001 - 17:10 #8
Nikolajdu>> Jeg glæder mig til at se dig i aktion igen snart så!!

Rfogh>> Jeg kan ikke huske hvad det kostede :-(
Et alternativ er Børglum Kollegiet (der har de et underjordisk rum, der kaldes Atom-kælderen). Du kan dog kun leje det hvis du bor der (eller hvis du kan få en der bor der til at leje det for dig.
Info:

Børglum Kollegiet
Børglumvej 2
8240 Risskov
Tlf. 86 21 55 52
Kontortid: man-tor kl. 9.30-11.30,
tirs og tors tillige kl. 17-18.
Portneren træffes:
Man-tors kl.15-15.30 og fre 13.30-14.

Jeg ved ikke lige hvem det er du skal snakke med, men prøv at ringe til dem.

Mht. til at være DJ, så kan vi da sagtens finde ud af noget.
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:15 #9
Jeg tror sgu ikke lige jeg kender nogen i Børglum Kollegiet, selvom det ellers kun ligger 500m fra gymnasiet :o(

Men har I ikke et bud på ølpriser og leje af forsamlingshus?
Lige nu er vi mest ved at finde ud af, om vi har råd ;o)
Avatar billede fcs Novice
01. oktober 2001 - 17:19 #10
Mht . øl kan I sikkert få en aftale med det lokale supermarked. Gå ned og snak med dem. De fleste er med på en aftale der går på at man køber f.eks. 20 kasser øl og så kommer tilbage dagen efter og får pengene tilbage for de (hele) kasser der ikke er blevet drukket. Det vil de fleste gå med til.

Kender du nogen på Skjoldhøj-kollegiet, kan du jo leje Baren derude??
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:30 #11
fcs>> Kan man ikke lave samme aftale med fustager?
Men jeg er lidt interesseret i at vide, hvad fustager ca. koster, da vi skal se, om vi kan stable noget økonomisk realistisk på benene...
Avatar billede fcs Novice
01. oktober 2001 - 17:34 #12
http://www.humle2.dk/ her kan du se priser for at leje. Dog kun i Kbh. :-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 17:43 #13
Takker :o)
Det var noget jeg kunne bruge... :o)
Hvad kunne I forestille jer, at det ville koste at leje et forsamlingshus eller lignende?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:07 #14
rfogh
http://www.ceres.dk/WebPortal/CERES/DK/bghome.nsf/Web/WhatIsFestivalService.html ( lyder som en spændende ting)
70 10 60 90 dette nummer er til tuborgs fadøls linie, ring til dem, de ved hvor der er et depot tættest på dig, der lejer anlæg og fustager ud til kunder

jeg har selv fadøls anlæg:-)

prisen på leje af  folkedansernes hus er vist nok 1200 kroner pr dag, men kan ikke helt huske det..

wil/
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:10 #15
Tusind tak, wil... Det lyder rigtig godt :o)
Kender du andre steder i Århus N./Risskov, hvor vi kan holde det?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
01. oktober 2001 - 18:39 #16
jeg ér selv med til mange af de fester der bliver holdt i århus n, så ja jeg ved da lidt om det..

skejby forsamlingshus, er et rimligt fedt sted, hvor der er plads til ca. 100 personer, jeg går med tanker om at holde en techno fest derude, men har ingen info om pris, tlf nummer osv

kontakt mig lige på wil@talkzone.dk rfogh, hvis du finder noget om stedet...

mvh
wil/

btw, er stedet rimlig isoleret for andet bebygelse, så man kan spille brænd højt derinde:-)

det ligger inde i selve skejby centeret, oppe på 1 sal, hvis du ved hvor jeg ca. snakker om, der ligger en grill bar lige nede under.
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:12 #17
Jeg er faktisk blevet rigtigt hooked på skejby forsamlingshus...
Så jeg vil lige høre min medarrangør i morgen, om hun synes det er noget :o)
Mange tak for hjælpen alle sammen!
Jeg tror jeg har hvad jeg skal bruge i første omgang...
Avatar billede cool-wil Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:20 #18
det var så lidt

rfogh please send mig en mail på wil@talkzone.dk når du finder tlf og priser på skejby forsamlingshus

ok?
Avatar billede rfogh Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:29 #19
Ja, det skal jeg nok prøve at huske :o)
Men jeg gættede mig frem til denne her: http://www.skejbycentret.dk/
Det må være Beboerhuset Nordlys, du mener... Men jeg regner med at ringe ril dem onsdag for at høre, om det er noget man kan leje...
Avatar billede fcs Novice
01. oktober 2001 - 22:20 #20
Takker for point - sig til hvis du har brug for noget DJ-værk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
02. oktober 2001 - 00:28 #21
ja jeg er simi prof dj, og bor i lystrup

spiller for det meste \"voice hits\" krydert med en god omgang vild trance osv..

Har stort og godt anlæg, men
Stroboskober
2 uv lys
( wallhangnings)
diverse lys scannere
og 2 mother fucker højttalere

tager ikke særlig meget for en aften

ring evt på 28690139 eller wil@talkzone.dk hvis du vil høre mere rfogh

Kan oxo skaffe dansere:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. oktober 2001 - 06:08 #22
Dansere, feste vildt, uhæmmet... Tjooohh det lyder jo som om man ikke kan holde sig væk *LOL*
Avatar billede cool-wil Nybegynder
02. oktober 2001 - 17:33 #23
rfogh> har lige snakket med boborhuset norlys, i skejbycenteret..
man skal være mindst 30 for at booke det, da de unge der har holdt fester der før, har smadret hele lortet..

det betyder hvis man er under 30, skal man enten have sine forældre med osv-(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:14 #24
Jeg er over 30, den fikser jeg. Jeg er i øvrigt også ganske stille og rolig :-)
Avatar billede fcs Novice
02. oktober 2001 - 21:05 #25
Nikolajdu>> Det er jo nok ikke en fest for pensionister..... Der bliver nok heller ikke noget bingo ;-)
Avatar billede rfogh Nybegynder
03. oktober 2001 - 08:24 #26
cool-wil>> Mine forældre kan nok godt hjælpe mig, hvis det er.. :o)
Fik du nogen pris på det??

nikolaj>> \"ganske stille og rolig\" - Øhmmm.... Nårh ja... Det er du jo ;o)

fcs>> LOL - Jeg kan da arrangere et bundt pettirør... :o)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
05. oktober 2001 - 23:59 #27
nej damn det glemte jeg, sagde bare min mening om at man sku være 30 for at booke, jeg vil mene jeg er fuldt ud ansvarlig, er 20..kan sq ikke passe
Avatar billede rfogh Nybegynder
06. oktober 2001 - 11:26 #28
Tjah... Sådan er det jo desværre :o(

BTW Så er festen droppet... For lidt penge o.s.v. :o(