Avatar billede n0sferatu Nybegynder
30. september 2001 - 22:39 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

OFFENTLIG UNDSKYLDNING !!!!!!! TIL DIG !!!!

Jeg vil gerne sige undskyld for min opførsel her på Experten... jeg har opført mig meget umodent og uforsvarligt men jeg vil meget gerne hav en ny chance for at starte på en ny !!! Så hvis i kan tilgive mig alle brugere på experten ??? Hvis i ikke ved hvad jeg taler om så tjek \"http://www.eksperten.dk/spm/112924\"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
30. september 2001 - 22:41 #1
Uden at have læst spørgsmålet du linker til:

Afmeld dig, opret en ny bruger og opfør dig ordentligt i fremtiden - så går det som smurt i olie :-)
Avatar billede hotpop Novice
30. september 2001 - 22:41 #2
er du lucifer???
Avatar billede donjensen Nybegynder
30. september 2001 - 22:44 #3
er det dig som er lucifer?
Avatar billede eflow Nybegynder
30. september 2001 - 22:46 #4
ja det er lucifer, gør som tdaugaard skriver, så plejer det at gå, der går en i min parralel klasse han kunne heller ikke opføre sig ordenligt herinde, han slog jeg så lidt på, nu opføre han sig pænt......men nu er han heller ikke så meget herinde, sådan kan det også ordnes ;-)

BTW, kan du godt smide de point af helvede til, tror ikke der er nogen med respekt for sig selv der vil tage imod de point ;-)
men okey der burde jo heller ikke være nogen der købte hæler vare men det sker også...
Avatar billede eflow Nybegynder
30. september 2001 - 22:47 #5
i mit indlæg før var stave og tastefejl gratis...
Avatar billede bjarte Nybegynder
30. september 2001 - 22:58 #6
fordel resten av dine point på dem du har oppført deg dumt mot... deretter anmeld deg selv, opprett ny bruker og start på nytt
Avatar billede kapla Nybegynder
30. september 2001 - 23:00 #7
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:12 #8
Dette er en ny bruger..... men alle ved alligevel at det er mig !!!
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:12 #9
og ja jeg er -_Lucifer_- og --Lucifer--
Avatar billede zeth Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:10 #10
Århhh for satan, så har vi problemerne igen.. nu har jeg ikke læst dine andre spørgsmål, men jaja, nu har du oprettet en ny bruger, og så kører det fint.. Der er alt for mange der kun er her for at se om andre laver noget \"ulovligt\" på eksperten..

Afmeld nu bare dine brugere, og så glem alt om det...
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:17 #11
Fuck dig din gris.... dette er min 3\'je bruger herinde.... folk genkender mig !!! men nu er det vist ok... jeg har fået svar fra mine \"Ærkefjender\" *GGGGGGGG*

(Til alle der tror at jeg tilsviner en bruger inde på Experten.dk så kender jeg Zeth Privat.... hehe synd for ham *GGGGGG*)
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:18 #12
jes jes... så lukker undskyldningen !!!
Avatar billede donjensen Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:19 #13
og tager pointne igen *G*
Avatar billede n0sferatu Nybegynder
01. oktober 2001 - 22:20 #14
hehe... jeg giver sq ikke Point for en Undskyldning *sssssssssss*
Avatar billede kludedukken Nybegynder
15. december 2001 - 17:31 #15
Hvorfor ? - Pga. dårlig opførelse ? : http://www.eksperten.dk/spm/115496