Avatar billede johnbp Nybegynder
30. september 2001 - 12:28 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

jeg har et problem med at få video ind i computeren

jeg har lige fået et asus geforce3 deluxe og vil gerne kunne lave noget video redigering . men jeg tror at win2000 ikke kan finde video delen på grafik kortet ,og under enheds håntering er der et ? med ukendt hardware men jeg ved ikke hvad det er for en driver der skal til og hvis jeg bruger adobe premiere 6 kommer en box der heder DV device control 2.0 hvor i der står, the DV device is unavailable for device control. hvad gør jeg ?
john
Avatar billede bf Nybegynder
02. oktober 2001 - 20:29 #1
Avatar billede coderdk Praktikant
09. oktober 2001 - 00:44 #2
Du har da ikke DV-in på dit kort har du?? Premiere vil gerne have fat i en DV in/out - altså firewire...
Men mon ikke du kan vel nok redigere video uden DV kort?
Avatar billede jolesen Nybegynder
19. oktober 2001 - 11:26 #3
Først og fremmest skal du sikre dig at video-in fungere. Dette gør du med ASUS Live, det skulle ligge på den medfølgende CD.
I Premier skal du slå \"Device Control\" fra da det kun benyttes med DV(FastWire). Dette gøres under \"Edit/Preferences/Scratch Disk and Device Control\". Når du skal capture går du ind under \"File/Capture/Movie Capture\".

Avatar billede cgleerup Nybegynder
20. december 2001 - 16:35 #4
hvad med at installere den software der følger med til programmet, hvis ikke der er en win2000 driver så prøv at vælge win me/98 eller win nt.
Så skal det nok virke tror jeg!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 14:13 #5
Hmff ?