Avatar billede briansen Nybegynder
30. september 2001 - 02:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke forsvinde!!!

Mit spørgsmål drejer sig om NIMDA virusen,min svigersøn kan ikke slippe af med den,trods formatering samt tømning og plus en opgradering af BIOS.Når alt dette er gjort dukker den op igen,så er det spøgsmålet til 1 million KR kommer,\"af værdi for os\"hvor i alverden kan den gemme sig henne,når vi tilmed har prøvet med en ren og fuldstændig uinficeret harddisk.Kan det hjælpe at afmontere batteriet i et X antal timer for så at prøve at starte op igen på ny?????????
Venligst: Briansen.
Avatar billede handmade Nybegynder
30. september 2001 - 02:08 #1
I må kigge på de programmer I har indlæst efter formatering etc. Evt. bruge fdisk /mbr selvom jeg nu ikke mener Nimda er en bootsectorvirus
Avatar billede freeman Nybegynder
30. september 2001 - 02:10 #2
I skal bruge et specielt program til at fjerne den med.. 2sek
Avatar billede handmade Nybegynder
30. september 2001 - 02:10 #3
Avatar billede freeman Nybegynder
30. september 2001 - 02:11 #4
Avatar billede freeman Nybegynder
30. september 2001 - 02:12 #5
Avatar billede hsgroup Nybegynder
30. september 2001 - 02:14 #6
Hvis i har virusbefængte filer som i indlæser igen, vil den selvfølgelig komme. Ellers ikke før i får den ind igen udefra.
Der findes udmærkede bskrivelser på virusfirmaernes hjemmeside, feks www.norton.com eller www.mcfee.com
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2001 - 02:17 #7
Ja den kan komme ind lige så hurtigt, som man går på nettet igen, hvis man lige rammer en side , som er befængt med virussen, eller man kører webserver. Der kan også være data, som gemmes inden formateringen, som kan være skyld i det.
Avatar billede briansen Nybegynder
30. september 2001 - 02:36 #8
Okay jeg prøver at tjekke lidt af det foreslåede.
Men intet er geninst.med inficeret prog,så der sker nok ikke mere før imorgen så får vi at se hvem der løber med de point der står som dusør.
GAAAAB!
Avatar billede handmade Nybegynder
30. september 2001 - 02:38 #9
Startdisketter er skrivebeskyttede?
Div driverdisks er skrivebskyttde??
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2001 - 02:53 #10
Man bruger vel da CDROM til installation :-)
Avatar billede briansen Nybegynder
30. september 2001 - 20:44 #11
Tak MR freeman! der var lige noget der kunne bruges.
Avatar billede Mindster Appdev Praktikant
10. september 2019 - 06:48 #12
Try to boot scan your system using any good antivirus.
<a href="https://mindster.com"> mobile app development company </a>
Avatar billede Appfity Appfity Praktikant
10. september 2019 - 06:55 #13
Boot time scan will work.
Also remove the junk files from the PC
https://appfity.com