Avatar billede babyshark Nybegynder
29. september 2001 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vil ikke boote fra diskette, ej heller læse indhold, I/O konflikt ved boot

Har XP og der meldes om I/O konflikt, diskettedrev figurerer i bios...kom kvik..jeg vil formattere fordi den er for trals..den lukker programmer ned i en uendelighed, om det så er hjælpefunktionen eller windowsupdate...ALT lukkes
Avatar billede slinky Nybegynder
29. september 2001 - 20:35 #1
prøv at trykke f8 under opstart, og vælg \"kun kommando prompt\" så har du din boot disk i og formaterer.
Avatar billede babyshark Nybegynder
29. september 2001 - 22:08 #2
det virker ikke...når jeg skriver format c: spørger den godtnok om jeg er sikker men så sker der heller ikke mere
Avatar billede crusader Nybegynder
01. oktober 2001 - 11:24 #3
Hmmm er ikke sikker men mener at XP køre på NTFS og det kan du ikke bare formatere... du skal ind i Fdisk og fjerne partionen og derefter lave en ny partion og så formatere den. Til sidst kan du så smide 98 , ME eller what ever ind =)
Avatar billede babyshark Nybegynder
11. november 2001 - 11:34 #4
ved ikke hvad jeg gjorde men lang tid tog det...og nu virker det