Avatar billede pyld27 Nybegynder
29. september 2001 - 09:14 Der er 1 kommentar

ftp

Jeg har oprettet en FTP-server med programmet Bulletproof. og med en cisco 677 cybercity 512/512
og så har jeg en hub swite trendnet te100-s88e på der jeg har 2 pc på net men jeg kan ikke forstår at når der er 3 på min ftp serve så bliver der en smidet af det er ligesom om det går i står når han er færdig med at hent en file og den skal skifte til en ny file.

så vil jeg hør om der er der har en ide i vad det kan være.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2001 - 21:58 #1
Har du time på din tilslutning på din ftp server?