Avatar billede kim34 Nybegynder
28. september 2001 - 18:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

simpelt site, holder ideén.?

Jeg vil gerne vide om man efter besøg på siden http://www.edbfix er klar over hvad man kan få hjælp med.?
Avatar billede kim34 Nybegynder
28. september 2001 - 18:20 #1
ups glemte lige noget ..adresse http://www.edbfix.dk
Avatar billede kornfreak Nybegynder
28. september 2001 - 18:21 #2
Noget med windows ? .. :-P
Avatar billede darkside Nybegynder
28. september 2001 - 18:22 #3
Hm den holder ikke, det ser ikke ret proft ud, ikke noget jeg ville anbefale.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
28. september 2001 - 18:25 #4
Hjælp med windows baserede computere

men siden er sgu grim, sorry
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
28. september 2001 - 18:25 #5
^^ skulle være et svar ^^
Avatar billede kim34 Nybegynder
28. september 2001 - 18:26 #6
ok.. der kommer hurtigt svar....... tak.. i får lige alle lidt point..
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
28. september 2001 - 18:27 #7
Jeg vil sige, at man får dit budskab, da når man besøger siden: http://www.edbfix.dk
Allerede der, får man at vide at det er noget med \"EDB Fix\" og derfor har man lidt en baggrundsviden.
Bare min mening

Held og lykke med siden :)

/www.webpunkt.dk
Avatar billede kim34 Nybegynder
28. september 2001 - 18:32 #8
kan man ikke give point til alle der svarer.? jeg sendte nogle til food4u og så forsvandt muligheden for pointuddeling......... tak webpunkt forresten..

Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
28. september 2001 - 18:43 #9
Selvtak, skulle det være en anden gang :)

Men det med pointuddeling, der skal du bruge den knap der hedder \"Avanceret\" der kan du vælge hvor mange point de enkelte skal have.
Avatar billede kim34 Nybegynder
28. september 2001 - 19:07 #10
jeg kan altså ikke finde den der knap, der hedder avanceret..men måske man skal vente med at uddele point til ALLE har svaret
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
28. september 2001 - 19:08 #11
Nej. du kan ikke finde den, fordi du har givet point\'ene til food4u.dk derfor kan du ikke give point til mig.

Men til en anden gang, så er der en knap du kan trykke på der hedder Avanceret
Avatar billede gfx Nybegynder
28. september 2001 - 19:15 #12
Grunden til at du ikke kan se knappen:
\"Avanceret\" er: At der kun er 1 der har svaret på dit spørgsmål, de andre er kommet med en \"Kommentar\".
</gfx>
Avatar billede webpunkt.dk Nybegynder
28. september 2001 - 19:22 #13
Du mener vidst at Avanceret er: at der er OVER 1 person, som har lavet et svar, de andre har bare kommenteret indlægget.

/www.webpunkt.dk
Avatar billede gfx Nybegynder
28. september 2001 - 19:30 #14
/webpunkt.dk
Jep..

</gfx>
Avatar billede kim34 Nybegynder
28. september 2001 - 19:40 #15
ok tak........ husker det til næste gang