Avatar billede hjælperen Nybegynder
25. maj 1999 - 23:12 Der er 6 kommentarer

Sprøgsmål til Admin

Er det muligt, at få slettet denne person. Den ligger endnu inde med 1000 point. men efter som jeg har skiftet navn så skal jeg ikke bruge den mere.....

Avatar billede jumper Nybegynder
26. maj 1999 - 02:15 #1
Du kunne da fint bruge de 1045 point du lige har givet ud...

/Thor
Avatar billede admin Novice
26. maj 1999 - 08:37 #2
Nej, man kan ikke få slettet sit brugernavn, men kan slette sin E-mail adresse, hvis man ikke vil være med mere.
Avatar billede jumper Nybegynder
26. maj 1999 - 16:54 #3
Det var måske en idé at implementere det.

/Thor
Avatar billede admin Novice
26. maj 1999 - 16:58 #4
jumper: Så opstår der et problem, hvis en bruger løber tør for point, da man så bare kan slette sin konto og begynde forfra.

Idéen er at skubbe brugerne til at hjælpe hinanden, og gøre det sjovt, selvom de fleste gerne hjælper gratis.
Avatar billede jumper Nybegynder
26. maj 1999 - 17:02 #5
Enig!

/Thor
Avatar billede soeped Nybegynder
10. juni 1999 - 13:19 #6
Du kunne starte med at afvise svaret og så satse dine point jeg kunne da sagtens bruge dem, men da det ville være en udmærket ting ikke admin??
Ja eller man kan oprette en anden email adresse så er vi ligevidt.