Avatar billede dat00c12 Nybegynder
28. september 2001 - 11:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Icon i browser adresse

I sin adresse line i sin browser er der det der grimme grimme E icon lige før http:// osv....
Kan man ved et java script få skiftet det ud med et andet måske sit eget???
Avatar billede roenving Novice
28. september 2001 - 11:38 #1
Der var da een, som overså den der grimme røde tekst i toppen: \"Du må kun oprette et spørgsmål een gang\"
Avatar billede dat00c12 Nybegynder
28. september 2001 - 11:42 #2
Hvadså hvis man tror man har oprettet spørgsmålet i den forkerte kategori??????
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2001 - 11:43 #3
www.favicon.com - læs lidt her

p.s. det er ikke javascript, men læs løs
Avatar billede geek! Nybegynder
28. september 2001 - 11:45 #4
<head>
<link rel=\"shortcut icon\" href=\"http://www.minside.dk/mitikon.ico\">
</head>
Avatar billede geek! Nybegynder
28. september 2001 - 11:46 #5
Husk det virker kun hvis du har tilføjet siden til fortrukne!
Avatar billede dat00c12 Nybegynder
28. september 2001 - 11:55 #6
Kan man ikke lave det uden at tilføje den til fortrukne???
Avatar billede geek! Nybegynder
28. september 2001 - 11:55 #7
Nej... Hvis siden ikke lægger i fortrukne så henter IE bare standard IE ikonet
Avatar billede flemmingwl Nybegynder
28. september 2001 - 12:03 #8
gå ind i vis og mappeinstillinger find ikonet for internet sider og vælg skift ikon så kan du skifte om der er ikoner i c\\windoes\\pluds\\themes
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2001 - 21:06 #9
Nogle gange kommer ikonet på adresselinjen, når man bruger <link ...>, andre gange ikke. Det er et underligt univers, men for det meste virker det i \"Foretrukne\".