Avatar billede ainslow Nybegynder
27. september 2001 - 22:18 Der er 6 kommentarer

soundblaster

jeg har tænkt på at købe et soundblaster lydkort men er ikke sikker på om cubase light er et godt program jeg vil gerne høre hvilket fordele og ulemper der er ved programmet og er der nogle der ved hvor jeg ellers kan få en god version af cubase eller et andet program med midi funktioner til billige penge
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. september 2001 - 11:31 #1
Well... Cubase ER noget af det bedste du kan få fingre i. Alternativet skulle da lige være Musicator.

Ingen af dem kan fåes til billige penge ;)

Musicator koster 3240,- hos ravenholm.dk
Avatar billede ainslow Nybegynder
29. september 2001 - 00:43 #2
nanog det er stadig billigere end cubase men er der til midi stik i musicator og ved du mere om cubase light
Avatar billede ainslow Nybegynder
29. november 2001 - 15:59 #3
jeg ved nu hvad det er jeg vil købe en gammel version af cubase og cool edith til at redigere musikken med bageefter
Avatar billede sprutnik Nybegynder
29. november 2001 - 16:03 #4
Overvej Cakewalk. Jeg bruger det selv, og jeg synes det er meget nemmere at bruge end Cubase, og det kan simpelhen alt en musikers hjerte begære.
Avatar billede ainslow Nybegynder
29. november 2001 - 16:19 #5
kan man bruge midi med cakewalk og er det egnet til at lave techno op?
Avatar billede ainslow Nybegynder
13. december 2001 - 12:00 #6
det er ligemeget jeg har selv fundet ud af det