Avatar billede ..jan Nybegynder
27. september 2001 - 19:21 Der er 5 kommentarer

jeg vil brænde

jeg vil brænde *.avi over til et format til min lumatron dvd afspiller.

jeg er kommet så langt at jeg har hentet
tmpgenc samt nero 5.5.4.0

hvad gør jeg nu ??
Avatar billede safri2 Nybegynder
27. september 2001 - 19:25 #1
brænder???
Avatar billede fastpoint Nybegynder
27. september 2001 - 19:55 #2
det kan du ikke! Man skal bruge en DVD brænder man kan ikke med en normal brænder
Avatar billede makse Nybegynder
27. september 2001 - 20:00 #3
Du skal havde AVI\'en konverteret til MPEG format. Når det er gjort kan du brænde den ned på en CD i VCD format.
Som du så kan afspille i din DVD-Afspiller.

Læs mere på http://www.vcdhelp.com/tmpgenc.htm
Avatar billede safri2 Nybegynder
12. december 2001 - 14:28 #4
Nero kan brænde brænde vcd der er en valgmulighed i menuen som hedder vcd vælg filmen du vil brænde og så laver nero automatisk e vcd og kan der efter ses i dvd-afspilleren ;o)
Avatar billede lindskou31 Nybegynder
18. november 2003 - 11:34 #5
du kan bruge programmet MAGIX til at brænde filensom dvd uden at lave formatet om, men kun på dvd plader.
http://www.magix.net