Avatar billede webshape Nybegynder
27. september 2001 - 13:35 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Annoncører til Website...???

Hej Eksperter...

Er der nogle af jer som har nogle gode idéer til hvordan jeg får nogle annoncører til at annoncere på http://www.hifiinfo.dk

Bare kom med en masse idéer, hvis der ellers er nogle, som har nogle...!!!

Siden er langt fra færdig, så det er kun knapperne \"Surround\", \"DVD\" og \"Nye DVD film\" der virker og disse sider er heller ikke helt færdige endnu.

Jeg håber at få et par gode bud fra Jer.

/Webhape.
Avatar billede disky Nybegynder
27. september 2001 - 13:38 #1
dine \'ugens produkter\' billeder, skulle du lave i gif, det er fuzzy pga. jpg kompression.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 13:38 #2
1. Lav siden færdig

2. Lav noget statestik over hvor mange der besøger den.

3. Kontakt firmaer der handler med hifi og lign.

//Anders
Avatar billede webshape Nybegynder
27. september 2001 - 13:39 #3
< disky

Det vil jeg overveje!

/Webshpe.
Avatar billede disky Nybegynder
27. september 2001 - 13:40 #4
det ser mere proffesionelt ud hvis du gør, forresten fylder små gif normalt også mindre end de gør i jpg
Avatar billede webshape Nybegynder
27. september 2001 - 13:41 #5
< vladimirr

Ja det lyder jo meget logisk.

Er der nogen bestemt form for sattestik der er god at bruge, jeg er ikke så meget inde i det der...!!!

/Webshape.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 13:42 #6
Det vil være en fordel hvis du kan fremvise nogle tal over hvor mange hits du har når du skal kontakte firmaer for at dem til at reklamere.

//Anders
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 13:45 #7
webshape > Det kan være at du kan få dit webhotel til at køre noget statistik, det er der mange der gør som standard.
Avatar billede webshape Nybegynder
27. september 2001 - 13:47 #8
< vladimir

Ja det kunne jeg jo, det var måske en god ide.

/webshape.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 13:49 #9
Det er ihvertfald ikke let selv at køre noget statistik hvis det ligger på en ekstern server
Avatar billede webshape Nybegynder
27. september 2001 - 13:52 #10
Jeg ved at man der hvor jeg har mit webhotel også køre statistik på websiden, så det er jo fint...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 13:56 #11
Det er jo bare meget fint så.
Hvis jeg var dig vil jeg prøve at kontakte hifiklubben ang annoncer
Avatar billede webshape Nybegynder
27. september 2001 - 14:01 #12
Hvormeget kan man mon tillade sig at tage for sådanne noget...???
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 15:15 #13
Det kommer jo alt sammen an på hvor mange hits du har på siden...
Avatar billede abruscato Nybegynder
28. september 2001 - 02:27 #14
Mht. til annoncering:

1) Du kan oprette en \"annonce\" på http://www.reklamepriser.dk.

2) Ring el. mail/send et brev rundt til forsk. relevante firmaer og tilbyd dem din bannerplads. - Kræver at du sætter dig ned og nedfælder en lille salgstale...

3) Få et eksternt firma (Fx. http://www.targetgroup.dk) til at administrere din bannerplads.

4) Find annoncører på http://www.danban.dk, http://www.tradedoubler.dk eller http://www.tjenester.dk