Avatar billede viperfreak Nybegynder
27. september 2001 - 12:56 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

GeForce 2 MX problem

Hej,

Jeg har før været herinde og stillet dette spg. men fik aldrig det svar jeg søgte.

Da jeg opgradere min computer købte jeg bl.a. et GeForce2 MX. dengang virkede det i nogle spil som f.eks. Soldier of Fortune men ikke spil som Colin Mcrae Rally 2.
Nu har jeg hentet en ny driver hos Nvidia, men det virker stadig ikke helt. Jeg kan spille CMR2 i ca 1 minut så går computeren i stå, mens lyden stadigvæk virker.

Hvad er det der er sket og kan nogen hjælpe mig med problemet
Avatar billede chrillere Nybegynder
27. september 2001 - 13:01 #1
Kan det være noget emd køleren??? Prøv at checke!
Hvad med IRQ adressen - deler den IRQ adresse med nogle andre komponenter??
Avatar billede chrillere Nybegynder
27. september 2001 - 13:02 #2
Oups det skulle have været et svar!
Avatar billede steel-shark Nybegynder
27. september 2001 - 13:05 #3
der er ikke køler på GeForce 2 Mx kort kun på GeForce 2MX 200/400 og deres ydelse er ikke at prale af!!!
jeg bruger selv GeForce og det køre fint jag kan sende dig driveren hvis du er interesseret???
Avatar billede steel-shark Nybegynder
27. september 2001 - 13:06 #4
det kort jeg har er et GeForce2MX
Avatar billede viperfreak Nybegynder
27. september 2001 - 13:07 #5
Til Chrillere: Hvordan kan jeg tjekke det

Til Steel-Shark: Ja tak, du kan sende den på viperfreak@sol.dk
Avatar billede steel-shark Nybegynder
27. september 2001 - 13:17 #6
de er på vej jeg sender dem når jeg kommer hjem....
det bliver en gang i aften hvis du kan vænte så længe???
Avatar billede tommygronhoj Nybegynder
27. september 2001 - 13:18 #7
nej nej nej
i er alle sammen galt på den en extra køler og en mindre underclocking skulle kunne klare det
Avatar billede steel-shark Nybegynder
27. september 2001 - 13:21 #8
tommygronhoj
midt spm. har ikke noget med køling at gøre!!!!
og de fleste kølere er lige som alu-fælge til biler det ser kanon smart ud!!!!
Avatar billede viperfreak Nybegynder
27. september 2001 - 13:21 #9
Æhhhhh hvordan underclocker man et Geforce2 MX kort og skifter en køler der sidder temmelig godt fast. Jeg har nemlig fået at vide at en blue orb køler skulle kunne klare tricket. Jeg kunne bare ikkefå den anden af
Avatar billede -sofus- Nybegynder
27. september 2001 - 13:25 #10
vold løser mange problemmer
Avatar billede steel-shark Nybegynder
27. september 2001 - 13:26 #11
køler på et GeForce2MX kort du maå have et GeForceMX 200/400 korte og over klokke det kan du gøer under skærminstillinger/advanceret/.... et eller andet under menu
der kan du sætte clokfrekvens på ram og Gpu!!!!
ihvert fald på min!!!
Avatar billede steel-shark Nybegynder
27. september 2001 - 13:27 #12
så hvis du får min driver sender jeg en beskrivelse med!!!(til overcloking!!)
Avatar billede steel-shark Nybegynder
28. september 2001 - 13:30 #13
hovsa for pokker midt inter net er nede så djeg kan de svære ikke sende den får efter efter ås ferien jeg har des uden en raport til aflevering håber du kna vænte ellers find en anden løsning :):(
Avatar billede viperfreak Nybegynder
30. september 2001 - 11:23 #14
Steel-shark:  Det er helt i orden. Nu har jeg venet i 5 måneder så kan jeg vel vente 5 måneder mere
Avatar billede viperfreak Nybegynder
27. november 2001 - 17:46 #15
Jeg har fået mit GeForce 2 MX kort til at virke vha. den nye 21.83 driver
Avatar billede viperfreak Nybegynder
17. marts 2002 - 10:36 #16
Jeg skal lige have lukket det er spg