Avatar billede itry Nybegynder
27. september 2001 - 11:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mangler en fil

Hejsa
Da jeg for et par dage siden havde fornøjelsen af at have besøg af W32.Nimda.enc virussen, har jeg efter at have slettet de inficerede filer, mistet filen load.exe, computeren kører fint, men ved opstart får jeg besked om at omtalte fil ikke blev fundet (logisk nok, da den er slettet :-)
Men er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i en ny load.exe?
Vh Itry
Avatar billede vladimirr Nybegynder
27. september 2001 - 11:35 #1
Du kan jo evt finde en der kører win98 og få filen fra ham / hende !

//Anders
Avatar billede hotpop Novice
27. september 2001 - 11:36 #2
Kører win98se (dualboot m. xp og me) og har ingen load.exe :)
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2001 - 11:36 #3
Jeg har kun 3x Win2k maskiner, og der er ikke nogen load.exe i dem i hvert fald.
Avatar billede kapla Nybegynder
27. september 2001 - 11:37 #4
Avatar billede makse Nybegynder
27. september 2001 - 11:37 #5
Load.exe er en del af Virusen.
Tryk Start - Kør > Sysedit Vælg System.ini og under [BOOT] skal der stå shell=Explorer.exe
Avatar billede kapla Nybegynder
27. september 2001 - 11:37 #6
Slet: Shell=explorer.exe load.exe -dontrunold fra system.ini
Avatar billede itry Nybegynder
27. september 2001 - 13:23 #7
nøj, det var da en lille smart fætter den Nimda ;-) mange tak for jeres svar.
Makse & Kapla0< hvordan I ved de ting der, er mig en gåde, men tak fordi I vil yde assitence, en dag må man vel lærer lidt, nu er jeg i hvertfald ude af problemet (Kapla0 jeg ville gerne ha´givet point til dig, men som kommentar er det jo ikke muligt, desværre, men igen tak) ;-)
Vh Itry
Avatar billede kapla Nybegynder
27. september 2001 - 13:56 #8
Du kunne have bedt mig om at svare ;)