Avatar billede fro Nybegynder
27. september 2001 - 08:49 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

RAM

Hey.. jeg har købt 128 SD-Ram

nu har jeg sat det ind i computeren.

Hva så nu ??

Virker det nu uden at jeg gør et eller andet ??

Når jeg ser hvad min computer indeholder så kan jeg ik se de 128 SD-ram.

Avatar billede seje_reje Nybegynder
27. september 2001 - 08:54 #1
det skulle virker lige med det samme, hvis ikke du har sat dem i mens computeren er tændt, men det tror jeg ikke du har gjort.
Seje Reje
Avatar billede seje_reje Nybegynder
27. september 2001 - 08:56 #2
det kan være de ikke er sat helt fast, det kan godt være man skal presse lidt hårdt, du skal ikke være bange for at de knækker.

Seje Reje
Avatar billede fro Nybegynder
27. september 2001 - 08:57 #3
Jeg har ikke sat dem ind da den var tændt selvfølgelig :)

- Hvorfor virker det  så ikke ????
Avatar billede fro Nybegynder
27. september 2001 - 08:58 #4
OK.. jeg prøver lige at ruske lidt i dem :)
Avatar billede teko Nybegynder
27. september 2001 - 08:59 #5
Har du andre ram klosser i
Hvis de er forskælige så kan computeren have poblemer med at se den!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. september 2001 - 09:00 #6
når du tænder din pc, vil den stå og tælle ram op på skærmen. den skulle gerne tælle op til 131000 Kb ram + det du have i i forvejen.
Avatar billede ole99 Nybegynder
27. september 2001 - 09:02 #7
du kan jo se når du starter pc\'en , der tæller den jo hukommelsen op.
gå ind i enhedshondtering-system-generel.
der skuller du kunne se hvor meget hukommelse du har i din pc\'er.
Avatar billede freeman Nybegynder
27. september 2001 - 09:02 #8
du kan også gå ind i kontralpanelet --> syste --> ydelse (faneblad4).. der står hvor mange ram der er..
Avatar billede fro Nybegynder
27. september 2001 - 10:14 #9
Okay jeg tog det ud og satte det ind igen og så virkede det :)

Tak for hjælpen!