Avatar billede madizone Nybegynder
26. september 2001 - 22:55 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

TDC : NotExpres?

Jeg har fået mig en 1024/256 alligvel så er TDC\'s dækning af intertionale sider skuffende.
Mens d-a-d.dk lader mig downloade mp3-samples med 104 kb pr. sekund, så har download.com den sidste time svunget mellem time-out, visning på 2 sekunder, og en ventetid på flere minutter.... :(

Hvad går der galt?
Avatar billede tue Nybegynder
26. september 2001 - 22:59 #1
For at sige det kort... TDC er noget lort!

Har det også kun fordi at de andre udbyder ikke kan tilbyde det her ude på \"landet\"!
Avatar billede neon_cs Nybegynder
26. september 2001 - 23:05 #2
Jeg har 256/128 og meget af tiden downloader jeg med 1 kb/s, det er kedeligt (specielt nær man vil have f.eks en film). TDC er lort, men vi må jo klare os med det vi kan få og har råd til (i mit tilfælde)
Avatar billede kapla Nybegynder
26. september 2001 - 23:07 #3
TDC virker fint ved mig :o)
Avatar billede prodic Mester
26. september 2001 - 23:22 #4
TDC virker ganske fremragende hos mig - ingen problemer der.
Avatar billede tue Nybegynder
26. september 2001 - 23:31 #5
Jeg har sådan set heller ikke problemer med min hastighed, men generelt så er der sgu ikke styr på ret meget hos TDC! Jeg holder mig så vidt muligt langt fra dem!
Avatar billede prodic Mester
26. september 2001 - 23:51 #6
Tue->Jeg har nu aldrig haft problemer med TDC, som jeg ikke ville have oplevet med andre selskaber også.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
27. september 2001 - 07:08 #7
TDC her virker som det skal.
Avatar billede runeevers Nybegynder
27. september 2001 - 07:59 #8
Måske er der en sammenhæng med den her: http://www.eksperten.dk/spm/114109
Avatar billede fro Nybegynder
27. september 2001 - 08:52 #9
TDC virker fint hos mig!

I går var der et større problem i mit område, men ellers har der ikke være noget!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:33 #10
Er det lukke tid?