Avatar billede chris Nybegynder
25. maj 1999 - 22:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver !!

Ny katagori

D R E A M W E A V E R

Mvh
Chris
http://home5.inet.tele.dk/sundsdal
Avatar billede cyberesben Nybegynder
25. maj 1999 - 23:30 #1
ærlig talt så tror jeg ikke der vil komme den store popularitet...

det er alligevel ikke ret mange der bruger DW...

se f.eks på kategorien "illustrator"
Avatar billede jumper Nybegynder
26. maj 1999 - 02:07 #2
Alle spørgsmål om Dreamweaver kan vel stilles i 'HTML/DHTML' kategorien.

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
26. maj 1999 - 12:24 #3
enig
Avatar billede chris Nybegynder
27. maj 1999 - 00:43 #4
Hvaaaaa Cyberespen......ved du overhoved hvad Dreamweaver er for noget ????
Det har ikke det fjerneste med illustrator at gøre.!!

Og du vil påstå at der "ikke er ret mange der bruger det"......think again ! Alle de webdesignere jeg kender bruger Dreamweaver (ansatte webdesignere...altså ikke dem som kalder sig det, som MANGE efterhånden gør.!)

Men hva ...det var kun et forslag' !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. maj 1999 - 00:53 #5
jeg ved sgu godt hvad dreamweaver er...

men jeg gætter på at siden du er den første der overhovedet nævner DW, tror jeg ikke kategorien vil blive særlig meget brugt...

jeg vil i stedet foreslå at man lavede "frontpage" om til WISIWYG HTML-editorer...

så var alle disse programmer dækket ind!
Avatar billede chris Nybegynder
27. maj 1999 - 01:31 #6

FP98 er legetøj...Dreamweaver er værktøj :)

Lettere kan det ikke siges !

Men ok hvis "folket" ikke vil have Dreamweaver som kategori.....jamen så Ok med mig.! IGEN ...det var bare et forslag !
Avatar billede veronica Nybegynder
27. maj 1999 - 14:08 #7
Jeg synes da, det er en god idé med dreamweaver som kategori - og hvis I er så meget imod det kan I da bare lade være at tilmelde jer !!
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
28. maj 1999 - 20:18 #8
Cyberesben -> nu er der allerede 3 der gerne vil have oprettet en dreamweaver kategore, hvis den bliver oprettet tror jeg da jeg har et par ? som jeg gerne ville stille, da jeg ikke er særlig god til dreamweaver endnu
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. maj 1999 - 21:02 #9
ja ja ok, så opret en... så får vi se hvor meget der bliver skrevet i den...

jeg ville nu mene at det kunne postes i HTML eller at man skulle lave "Frontpage" om til HTML-editors
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
29. maj 1999 - 00:23 #10
Ja det ville faktiskt være bedre men en katagori der hedder HTML editors som man så kunne bruge til både wys..... og alm. editorer (som jeg egentlig også bruger mest)
Avatar billede jumper Nybegynder
29. maj 1999 - 18:23 #11
Klart. Skrot Frontpage kategorien, og lav en generel kategori for wysiwyg-editorer og andre værktøjer. F.eks. HTLM-editors.

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. maj 1999 - 18:44 #12
ja netop
Avatar billede ht Nybegynder
02. juni 1999 - 15:34 #13
Jeg vil godt støtte forslagsstilleren om, at en Dreamweaver afdeling ville være en god ide. Om der vil komme nogen og bruge den? Jeg vil... :-)
Avatar billede chris Nybegynder
06. oktober 1999 - 01:56 #14
lukker lige denne tråd
Avatar billede sting Nybegynder
04. juni 2001 - 23:51 #15
Jeg synes det er fint med en dreamweaver kategori, men for Guds skyld lad dog være med at lave sammenligninger af programmer...det er en smags sag og vil altid være det!

Sting