Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 13:57 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Ny bil?

Hvis man da lige havde en slat penge i overskud... *suk*

http://www.megacar.com/

NanoQ
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. september 2001 - 14:01 #1
hvad skal man med sådan noget dyrt noget der sluger så meget benzin.....
Næ du en kadett 1,3 station car du, det er noget der rykker! :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 14:01 #2
har man råd til bilen, har man vist også råd til benzinen ;)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 14:02 #3
Også en nice side iøvrigt..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 14:02 #4
men en Kadett med samme udstyrsniveau... tjaahhh... ;)
Avatar billede jeverne Nybegynder
26. september 2001 - 14:03 #5
en toyota rykker for vildt
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 14:22 #6
Toyota? - lol :)

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 14:28 #7
På et alm. budget ved man sq\' hvad en Passat er :-)

Havde jeg masser af penge ville jeg nok kigge forbi megacar.com :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 14:33 #8
Well.. har selv en Peugeot 206 HDI... en herlig vogn, der passer fint ind i mit budget...

Overvejer dog at skifte den ud til en 307 HDI\'er...

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 14:35 #9
206\'eren er også fed. (du har den vel i xs\'eren ikke?)

307..Narj den er sq ikke fed. Har du været ude og prøve den? Sådan en kan du købe når du bliver 50 (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er):-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 14:36 #10
så hellere 406\'eren hvis det skal være Peugeot. Den har også klima standard i HDI\'erne.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 14:38 #11
jeg har prøvet en 307\'er... og jeg kan lide den :)

206\'eren er xs.

Skulle jeg helt op i 406\'er størrelse, ville jeg kigge Citroen C5 istedet :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 14:41 #12
Synes at C5 er grim!

Er vi oppe i den størrelse skal det være Passat TDI. Lækker vogn.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 14:43 #13
Jeg har haft min sidste tyske mellemklassebil - for meget bøvl, rust og dyre reservedele :)

Og jeg synes C5 er absolut lækker... jeg har udover 206\'eren også en Citroen Xantia... der er INGEN biler hvor man får mere komfort til pengene end i Citroenerne :)

Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 14:47 #14
jaja. Jeg har også prøvet at køre xantia på en brostensvej. Der kan deres smarte affjedringssystem sq\' ikke følge med. Det giver nogle ordetlige stød indimellem.

Men ja, de er da komfortable, men hvad med sporten? Det er de ikke gode til!

Tysk mellemklassebil og VW er to forskellige ting..*s*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 14:57 #15
Well.. jeg selv bor ud af 3km hullet grusvej... den tager Xantia\'en nu fornemt :)

Vedr. sporten har du ret... der er Citroen sjovere i deres småbiler.

Men jeg ligger og kører 6-7.000 km pr. måned. Derfor stiller jeg højere krav til komfort end sport :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 15:06 #16
6-7000 km pr. måned...det var ikke så lidt. Er du sælger?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. september 2001 - 15:12 #17
Ikke engang... jeg laver IT infrastruktur... arbejder hver 2. dag i Århus og hver 2. i Odense... derudover besøger jeg ofte afdelinger i Tyskland, Holland, Italien og Sverige... :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 15:19 #18
Okay. Så ville jeg nok også vælge komforten frem for sporten.
Avatar billede blyno Praktikant
26. september 2001 - 22:28 #19
Opel Kadett C..

(er dog tvunget i toyota excil pt!)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
27. september 2001 - 20:31 #20
blyno>> Vi er vidst de eneste der kører noget ordentlig noget! :)