Avatar billede olai Juniormester
26. september 2001 - 00:02 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

giv din ærlige mening.....

Da jeg skal til at videreudvikle min hjemmeside, mangler jeg hjælp i form af konstruktiv kritik.
Jeg har desværre ikke mulighed for andet end html :-(
Så de store udskejelser kan det ikke blive til. Det skal lige nævnes at den ikke er testet i Opera og Netscape, så hvis du skal åbne den der garanterer jeg ikke for følgerne.
kig ind på www.jnsupport.subnet.dk og sig din ærlige mening om designet.
Avatar billede olai Juniormester
26. september 2001 - 00:05 #1
Det skal lige siges at jeg ikke er Prof...
Avatar billede akira911 Nybegynder
26. september 2001 - 00:11 #2
det er ikke værst men der er nogle ting som man godt kunne gøre beder !!! Fks. De der insite reklamer den i toppen er fin men dem på siderne er lige til og smide i vasken !!!
Avatar billede olai Juniormester
26. september 2001 - 00:12 #3
Mener du bannerne ?? Er der for mange, eller ??
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. september 2001 - 00:18 #4
Du havde ret i dine bange anelser mht. Netscape. Jeg har testet i NS 4.08, og den er ikke glad.

På undersiderne ser det kun ud til at være topbanneret der volder problemer, men forsiden er helt gal.
Avatar billede olai Juniormester
26. september 2001 - 00:22 #5
pelkjaer, hmm jeg tænkte det nok, det har ALDRIG virket for mig at lave hjemmesider som kan ses ordentligt i Netscape, hvorfor fanden kan de ikke bare køre efter samme standarder som Microsoft Explorer??
Avatar billede superib Nybegynder
26. september 2001 - 00:35 #6
Jeg kan meddele at i Netscape 6.1 ser det fint ud... udover det syntes jeg det er en ganske nydelig side... Hvorfor overhovedet ændre det??
Avatar billede olai Juniormester
26. september 2001 - 00:43 #7
superib> Fordi den skal gøres en anelse mere brugervenlig. Nogle folk kan slet ikke finde rundt på undersiderne.
Avatar billede superib Nybegynder
26. september 2001 - 01:13 #8
Det behøves vel ikke et nyt design?? Der skal du vel bare ændre sitets opbygning...
Avatar billede olai Juniormester
26. september 2001 - 01:15 #9
Nej det har du da ret i....
Avatar billede rasta Nybegynder
26. september 2001 - 09:30 #10
1. Du bør nok fjerne reklamerne i toppen(grimme farver)...
2. Barren i højre side virker kikset...
3. download siden indeholder gode ting, men også kun kedelige ting...
4. En spilside vil gøre siden meget bedre...

/rasta
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2001 - 11:48 #11
For at modsige rasta :-)
1. Du bør nok sørge for, at reklamerne i toppen ikke bliver for mangefarvede, da det ødelægger helhedsindtrykket. Men selvfølgelig kan du ikke bare fjerne dem; hvor skulle man ellers få penge fra???
2. Barren i højre side virker strengt nødvendig, MEN du kunne evt. skifte den ud med en i dHTML, søg fx efter \"scrollbar\" i JavaScript-kategorien.
3. Download-siden er nu meget OK, men alt, du har, kan man finde så mange andre steder...
4. En spilside vil gøre siden helt useriøs, og det er vel ikke din mening?!

Og så de ekstra punkter:
Du skal nok vælge at optimere siden til 800x600. Hvis du allerede mener, du har det, så tager du fejl (!), da man lige præcis ikke kan se hele den højre frame under main-framen, og menuen til venstre er kun 2/3 synlig! Farven blå er virkelig en hard-hitter på nettet og meget uoriginal, men den er da også ret pæn. En smagssag. På din forside (altså den i main-framen) er billedet ret langt fra kanten af framen, og det gør, at man ikke kan se nyhederne, der ruller nederst!
Ellers er siden OK!

Karakter (for ligesom at afrunde): 5 ud af 10
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. september 2001 - 12:35 #12
Det er en ok side, virker alligevel lidt proffesionel selvom du siger at du ikke er det.
Mig gener det nu ikke med bannerne for oven.
En enkel forside, hvor du præsentere siden, ikke en masse tekst og grafik, hvilket jeg godt kan lide. Enkel og lige til menu.

Efter min mening så vil jeg ikke lave noget om på selve designet. Men istedet for købe domænet www.jnsupport.dk og ligge siden op der. Jeg har lige tjekke den er ledig
Avatar billede espectro Nybegynder
26. september 2001 - 13:24 #13
uhm.

Jeg har iexplore 5.5

Og jeg får java fatal exception på forsiden?
ellers rimlig nydelig :)
Avatar billede espectro Nybegynder
26. september 2001 - 13:25 #14
forresten, jeg fik 10012 kbit downstream og 582kit upstream på den sonofon hastighedsmåler, og fik det alle 3 gange.

ret pænt for en 512 kbit forbindelse :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. september 2001 - 20:20 #15
espectro>> Har ikke så meget med dette spørgsmål at gøre
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2001 - 15:35 #16
Ændring af karaktér: 6-7 ud af 10, da jeg så den på min rigtige computer med en højere opløsning!
Avatar billede geek! Nybegynder
28. september 2001 - 11:40 #17
7@13

Meget god af en nybegynder, men bannerne trækker ned
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2001 - 15:14 #18
Med al respekt for geek!, så kan det vel umuligt være hans besvarelse, du har fået mest ud af?