Avatar billede neon_cs Nybegynder
25. september 2001 - 22:05 Der er 7 kommentarer

Printeren fatter minus

Okay, jeg købte en printer for ca. 3 år siden, hvor den virkede i 2 år i træk. Pludselig begyndte den og lave sjove tegn, istedet og hvad den entlig skulle udskrive. Det stoppede den med efter et par måneder, men den er lige begyndt på det igen. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Det var ikke computeren da jeg har fået en ny. Petronerne er det heller ikke. Tegnene den udskriver er som f.eks sådan nogle her :
#A&n-
§ü_?6g
k}|T\"

Og det bliver den ved med så længe jeg sætter papir i den. Håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. september 2001 - 22:06 #1
er du 100% sikker på at du bruger den rigtige printer driver?
Avatar billede neon_cs Nybegynder
25. september 2001 - 22:16 #2
Hos Canon.com har de slet ikke drivere til mit oldtids fund Jet printer 4200. De har endda til Amiga, men ikke til Windows Me.

http://www.canon-europa.com/software/software_downloads/
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 22:17 #3
Kablet skal helts ikke være over 1,8 meter langt.
Prøv geninstallering/opdatering af driverne, som djclemen også foreslår.
hvilken printer er det?
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 22:18 #4
Hvis de ikke har driveren, så spørg dem, så skal man tit bruge en fra samme serie...
Avatar billede neon_cs Nybegynder
25. september 2001 - 22:38 #5
Mit kabel er kun 1,5 , men den er langsom, og jeg tænker over at udskifte den, er de der til 400,- man kan købe i Brugesen eller sådan nogle steder gode? Bare til at udsrkive stile.
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. september 2001 - 22:42 #6
Du kan prøve at ændre din bios indstilling under printerport siden, prøv at sætte den til ECC+EPP tror jeg det er!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. september 2001 - 06:45 #7
Hvilken driver bruger du?

Ligger der ikke en driver i windows?