Avatar billede saija Nybegynder
25. september 2001 - 21:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikoner er ændret - farve !

Min søn har installeret et spil, som har ændret ikonerne. Systemgendannelse hjalp ikke.
Hvad kan jeg så gøre ?
Avatar billede foldager Novice
25. september 2001 - 21:33 #1
Hvilket spil, og hvilke ikoner?

Er det alle ikonerne på skrivebordet?
Avatar billede saija Nybegynder
25. september 2001 - 21:44 #2
Extreme
Ikke alle ikonerne, Dokumenter, netværksteder og så en mappe har ikke ændret sig.
Programmet kommer og sige at en vis VSNETUTILS.DLL fil kan ikke findes.
Avatar billede neon_cs Nybegynder
25. september 2001 - 21:54 #3
Prøv at gå ind i kontrolpanel, og så skrivebordstemaer. Der bør du kunne vælge frit mellem forskellige temaer, og finde det som du var vand til. (Hvis det er Windows ME, er det : Windows standard (256 farver))
Avatar billede saija Nybegynder
25. september 2001 - 22:50 #4
Desværre, det hjalp heller ikke.
VSNETUTILS.DLL findes ikke,siger programmet og det må være en fil som er portkommet en eller anden måde. Har prøvet at installere Win igen.
Hjalp heller ikke.
Det er en \'triky\'opgave !!
I må gerne prøve at løse den.
Tak på forhånd, Saija
Avatar billede makse Nybegynder
25. september 2001 - 22:53 #5
VSNETUTILS.DLL hører til Zone Alarm.
Prøv evt. at geninstallere Zone Alarm.
Avatar billede saija Nybegynder
25. september 2001 - 22:54 #6
Skal jeg måske afinstallere Win ME eller formatere C-drevet?
Avatar billede saija Nybegynder
25. september 2001 - 23:36 #7
Huraa!!!!
Det hjalp med at installere ZoneAlarm igen, men
neon cs havde også ret med de farver.
Således vil jeg gerne dele pointene med de to herrer.Jeg går ud fra at de er herrer.
30 til dem hvær.
Tusind tak
Knuuzzzz fra Saija