Avatar billede robert-jensen Nybegynder
25. september 2001 - 14:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ram til bærbar

Jeg har en acer travelmate 200dx med 64 mb ram.

da jeg absolut ikke syntes det er nok har jeg gået og overvejet at opgradere den til 256mb.

nu er problemet bare at jeg ikke rigtigt har kunne finde nogle steder hvor man har kunne købe ram til bærbare.

rammene er så vidt jeg kan se lidt mindre end almindelige ram blokke.
jeg tror desuden at der skal 2 blokke til af samme størelse for at få den til at køre ordentligt.

er der nogle af jer der ved mere om hvad ram til bærbare specielt hedder og som der evt har erfaringer med at opgradere netop travelmate serien.

på forhånd tak.
Avatar billede hojben Novice
25. september 2001 - 14:08 #1
Avatar billede dweb Nybegynder
25. september 2001 - 14:15 #2
kig på www.edbpriser.dk som højben siger og kig efter SO-DIMM 144PIN
VH Jesper
Avatar billede dweb Nybegynder
25. september 2001 - 14:17 #3
under ram-blokke :-)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
25. september 2001 - 14:20 #4
De hedder det samme som de \"almindelige RAM\".
Men ram´ene til en bærbar, kan du hvist nok få FONA, eller den forretning du nu har købt computeren i, hvist nok få til at sætte dine RAM i.

Men øhhhm..... jeg synes nok din computer ser *lidt* for gammel ud... jeg tvivler på, om du kan få RAM til den computer....

CyberLSN

Avatar billede dweb Nybegynder
25. september 2001 - 14:26 #5
Ved du om det er EDO eller SD ram den skal bruge??
Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. september 2001 - 16:05 #6
www.prcdata.dk
De er nok de billigeste.
Avatar billede hojben Novice
25. september 2001 - 16:07 #7
hmmmm
Avatar billede apollo69 Nybegynder
25. september 2001 - 16:07 #8
Lidt over 200,- stk. for 128 mb. 144 pins.