Avatar billede ptholm Nybegynder
25. september 2001 - 09:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Reparation af Skærm til Palm Pilot III

Hej. Skærmen til min Palm Pilot III er defekt, men kan kun meget svært og svagt se teksten og der er sorte striber henover. Hvor kan man få sådan noget repararet, og kan det lønne sig?
Mvh/Peter Holm
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. september 2001 - 09:58 #1
Det koster en standardpris af $100.

Du skal ringe til Palm support på dette nummer: 35 44 55 73 eller maile eurosupport@palm.com (sender du mail, vil de sansynligvis bede dig ringe alligevel).

De vil bede dig sende din palmpilot til dem, og så snart den er modtaget, sender de dig en \"ny\" (repareret).

Prisen er 100$ uanset hvad problemet er. Så det er op til dig at vurdere :)

NanoQ
Avatar billede ptholm Nybegynder
25. september 2001 - 10:01 #2
super. mange tak